Tri L’Oreal Paris looka Zrinke Cvitešić: Jer, ona to zalužuje

Piše: Redakcija

Uprkos činjenici da su prethodne noći novinari imali pune ruke posla, jer popratiti sve događaje povodom početka Sarajevo Film Festivala nije nimalo lagan zadatak, niko od njih narednog jutra nije kasnio na promoviranje tri nova looka kozmetičke kuće L’Oreal Paris, koja je i ove godine zvanični make-up sponzor SFF-a. Tako su se protekle subote na Festivalskom trgu okupile pripadnice sedme sile kako bi se upoznale s novitetima ove kozmetičke kuće, poslušale savjete njihovih stručnih šminkera, našminkale se, te uživale u ćaskanju sa simpatičnom hrvatskom glumicom Zrinkom Cvitešić, kojoj je ove godine pripala čast da bude zaštitino lice L’Oreal Parisa za SFF. Žene, šminka i šampanjac, sve na jednom mjestu, zar može bolje?

Tom prilikom predstavljeni su novi trendovi u šminkanju nazvani: So couture!, Summer look i Metallic look koje je lično prezentirala Zrinka Cvitešić.

– Zaista je velika čast biti na jubileju Sarajevo Film Festivala, naročito kao gošća L’Oreal Parisa čiji su proizvodi sastavni dio mog poslovnog i privatnog svijeta. Sva tri look-a koja smo pripremili i prezentirali će, vjerujem, poslužiti mnogim damama kao inspiracija za predstojeće dane Festivala. Ono što bih posebno istakla je da sam, u ovoj saradnji zaista osjetila duboku posvećenost tima L’Oreala u otkrivanju i isticanju prirodne ljepote u svakoj od nas – istakla je popularna glumica.

Zrinka Cvitešić je osvojila bh. publiku ulogom u filmu “Šta je muškarac bez brkova” za koji je osvojila nagradu “Srce Sarajeva” za najbolju glumicu, a već nekoliko godina živi u Londonu, te tamošnju publiku oduševljava ulogom u mjuziklu koji igra na čuvemom West Endu.

L’oreal Paris kao službeni make-up sponzor Sarajevo Film Festivala će od 15. do 23. augusta biti zadužen za šminkanje glumica i specijalnih gostiju u L’Oreal Paris Make up lounge room-u na Festivalskom trgu. Prvi put kolegama vizažistima će se pridružiti i frizeri L’Oreal Professionnel-a (saloni Šabić) koji će biti zaduženi za glamurozne frizure, te tako zaokružiti L’Oreal Red Carpet look.

– U prethodne dvije godine kreirano je više od 800 look-ova s više od 400 osoba među kojima su bile glumice, tv lica, poznate ličnosti iz cijelog svijeta. Zadovoljstvo nam je što svi posjetioci prepoznaju dašak glamura na zvijezdama crvenog tepiha Sarajevo Film Festivala, stoga smo ovu godinu napravili i korak dalje, u saradnji s frizerom-partnerom L’Oreal Professionnel-a, omogućit ćemo zvijezdama i gostima potpuni L’Orealov look s crvenog tepiha” – kazao je Laurent Sorieul, generalni direktor Divizije robe široke potrošnje L’Oreala ADRIA.

Na tržištu ADRIA regije kojoj pripada i bh. tržište, L’Oreal Paris je prisutan već 16 godina. L’Orealovi proizvodi godinama pružaju svakoj ženi i muškarcu kvalitetnu njegu i brigu o izgledu. L’Oreal Paris je naročito ponosan na posvećenost promociji raznolikosti ljepote svojih korisnika bez obzira na godine, spol, etničku pripadnost ili izgled, a sve pod sloganom „Jer Vi to zaslužujete!”[nggallery id=498]

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti