Novosti

Filmske zvijezde kaznile slavni brend: Oscar je po prvi put prošao bez Dolce&Gabbana

FOTO: INSTAGRAM
https://www.instagram.com/p/Bss40tcg01v/

Posljednjih mjeseci podigla se velika prašina nakon skandala koji su izazvali predstavnici kompanije “Dolce&Gabbana”. Svojim neumjesnim, provokativnim, i krajnje neprimjerenim komentarima i reklamama, izazvali su veliki gnijev javnosti, a svjetske zvijezde znale su to i kazniti. Po prvi put u dugogodišnjoj historiji, dodjela filmskih nagrada “Oscar” protekle je bez proizvoda slavnog modnog brenda. Naime, skandal koji je proizveo Stefano Gabbana sbojim neprimjerenim i seksističkim komentarima, rezultovalo je tim da se niti jedna dama iz svijeta filma tokom ovogodišnje dodjele “Oscara” nije pojavila u haljini poznatog brenda.

Slavni dvojac koji se nalazi na čelu kompanije već dugo vremena nalazi se na “nišanu” javnosti koja je oštro kritikovala njihovu izjavu koja se ticala usvajanja djece od strana gay parova. Posljednja u nizu provokacija, desila se onoga trenutka kada je objavljena reklama koja prikazuje Kineskinju koja se muči jedući talijanske specijalitete pomoću štapića, tradicionalnog kineskog pribora za jelo. Sve se to dogodilo samo par dana pred zvaničnu promociju novih modela koja je trebala da se održi upravo u Kini.

View this post on Instagram

#DGlovesChina ? More like #DGdesperateforthatChineseRMB lol.  In a bid to further appeal to luxury's covetable Chinese consumers, @dolcegabbana released some hella offensive “instructional” videos on the usage of chopsticks.  Pandering at it's finest, but taken up a notch by painting their target demographic as a tired and false stereotype of a people lacking refinement/culture to understand how to eat foreign foods and an over-the-top embellishment of cliché ambient music, comical pronunciations of foreign names/words, and Chinese subtitles (English added by us), which begs the question—who is this video actually for?  It attempts to target China, but instead mocks them with a parodied vision of what modern China is not…a gag for amusement. Dolce & Gabbana have already removed the videos from their Chinese social media channels, but not Instagram.  Stefano Gabbana has been on a much-needed social media cleanse (up until November 2nd), so maybe he kept himself busy by meddling with the marketing department for this series. Who wants to bet the XL cannoli “size” innuendos were his idea? Lmao. • #dolceandgabbana #altamoda #rtw #dgmillennials #stefanogabbana #shanghai #chinese #italian #cannoli #meme #wtf #dumb #lame #chopsticks #foodie #tutorial #cuisine #italianfood #asianmodel #asian #chinesefood #dietprada

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada) on

Još jedan u nizu skandala dogodio se onoga kada je Stefano Gabbana iz samo njemu znanih razloga izvrijeđao glumicu Selenu Gomez nazvavši je ružnom. Svi ovi skandali, jasno su “otvorili oči” brojnim javnim ličnostima koje su osudile poteze predstavnika kompanije “Dolce&Gabbana” zbog čega ne treba da čudi što se niti jedna glumica, glumac niti pjevačica nisu željeli pojaviti u kreacijama poznatog brenda, ne samo tokom dodjele “Oscara”, već i ranije kada su dodjeljivane nagrade “SAG” i “Zlatni Globus”. Zbog svih ovih činjenica, čuveni dvojac bi trebao da se zapita kuda plovi njihov brod?