Prema istraživanju švicarske kuće ICERTIAS: Magazin Azra nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta na našem tržištu

Piše: Redakcija

Zadovoljstvo mi je ovim putem obavijestiti vas o vašim ostvarenim rezultatima u tržišnom istraživanju Best Buy Award General, švicarske kuće ICERTIAS – International Certification Association GmbH sa sjedištem u Cirihu.

O pobjedi vaše kompanije

Vaša kompanija osvojila je najveći broj glasova potrošača (br. 1 u kvalitetu) u našem istraživanju tržišta Best Buy Award 2015/2016, provedenom u Bosni i Hercegovini tokom januara 2015. godine. Uzorak je obuhvatio 1.200 ispitanika, građana Bosne i Hercegovine, sve internet ispitanici. Istraživanje je provedeno na cjelokupnom teritoriju Bosne i Hercegovine.

Pitanja kod kojih ste vi osvojili najveći broj glasova potrošača glasila su:

Navedite naziv sedmičnog magazina (sedmični štampani časopis) koji po vašem ličnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najbolji omjer cijene i kvaliteta na bosanskohercegovačkom tržištu:“

Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorio: Azra.

Na temelju ovako postignutih rezultata, može pristupiti programu Best Buy Award za Bosnu i Hercegovinu i, između ostalog, nositi prestižno priznanje i medalju “Best Buy Award” – Br. 1 najboljeg omjera cijene i kvaliteta za osvojene kategorije.

O Best Buy Award  istraživanju 

Cilj Best Buy Award istraživanja je bio dobiti uvid u iskustvo i percepciju stanovnika Bosne i Hercegovine o proizvodima i uslugama te proizvođačima i trgovcima za koje se smatra da daju najbolji omjer cijene i kvalitete (tzv. best buy) od strane samih korisnika/potrošača na lokalnom tržištu.

Istraživanje putem web ankete provela je švicarska kuća ICERTIAS – International Certification Association metodom CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness).

Istraživanje Best Buy Award u Bosni i Hercegovini obuhvatilo je oko 100 privrednih kategorija iz različitih sektora: prehrambena industrija, tekstilna industrija, maloprodaja, bankarstvo, telekomunikacije i itd.

Sva pitanja u anketi bila su otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu odgovori bili unaprijed ponuđeni (a, b, c) već su oni sami mogli posve slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na postavljena pitanja.

 

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti