Lindex Fashion’s Night Out: “Better Denim” kolekcija za podizanje ekološke osviještenosti

Piše: Redakcija

Protekle sedmice u sarajevskom BBI centru modna kuća “Lindex” organizirala je event “Lindex Fashion’s Night Out”, kako bi promovirala novu “Better Denim” kolekciju. Događaju je prisustvovao veliki broj novinara, zaljubljenika odjevnih predmeta ove kuće, kao i blogera s domaće modne scene.

Najavljena je i nova kolekcija „Sienna Hearts Lindex” u kojoj je dizajn usmjeren prema boho-šik izgledu koji je savršeno usklađen sa Sienna Millerovim ličnim stilom. Ključni komadi kolekcije obuhvataju nježnu bluzu, maxi haljinu i jeans traperice. A kolekcija sa Sienninim potpisom našim će sugrađankama biti dostupna od 11. aprila u svim “Lindex” prodavnicama u Bosni i Hercegovini.

lindex event4 lindex event lindex event1 lindex event2 lindex event3

Posjetiocima se obratio i Johan Isacson, franšizni direktor “Lindexa”, koji je pobliže objasnio ekološku osviještenost kolekcije „Better Denim”, kao i njihov cilj da se do 2020. godine, 80 procenata svih “Lindexovih” odjevnih predmeta izrađuje s više ekološki održivih procesa.

Zvijezda ovog događaja ipak je bila lijepa Sendi Skopljak, jedna od najpoznatijih švedskih blogerica, koja na svom Instagram profilu trenutno ima 800.000 pratilaca. Sendi je, inače, porijeklom iz Mostara i važi za jednu od najpoznatijih fitness blogerica u svijetu, a zbog svega čime se uspješno bavi i savršena je ambasadorica modne kuće “Lindex”, čije odjevne predmete, kaže, nosi još od djetinjstva.
SENDI SKOPLJAK

Tajna uspjeha je u kvalitetu

sendi skopljak
Sendi Skopljak jedna je od najpoznatijih fitness blogerica u svijetu. Broj njenih pratilaca na društvenim mrežama uskoro će dostići milion. Ova lijepa 23-godišnjakinja porijeklom je iz BiH, ali je zbog rata ’90-ih godina izbjegla u Švedsku. Imala je samo godinu i po i zbog toga teže govori naš jezik. Intervju sa Sendi smo radili na njenom savršenom engleskom, a otkrila nam je kako svake godine dolazi u rodni Mostar, te šta je još osim fitnessa i pisanja bloga čini sretnom.

Imate više od 800.000 pratilaca na društvenim mrežama. Šta bi bio Vaš recept za uspjeh?

– Kvalitet mi je na prvom mjestu, a ako imaš profil na Instagramu, moraš često postavljati postove. Mislim da je savršena mjera postavljati postove dva puta na dan.

Ambasadorica ste modne kuće “Lindex”. Otkrijte nam kako je to biti “Lindex” žena?

– Super, njihovu odjeću nosim još otkako sam bila mala. Mama mi je počela kupovati kao djevojčici i tako se rodila ljubav prema ovoj modnoj kući. Sviđa mi se što “Lindex” ima odjeću za svakoga, sviđaju mi se njihove boje i zaista sam sretna zbog ove saradnje. Sretna sam što se mogu zvati “Lindex” ženom. Moja najdraža linija u “Lindexu” jeste veš, mislim da imaju odličan izbor.

 Komunicirate li redovno sa svojim pratiocima na društvenim mrežama?

– Pokušavam odgovoriti na njihova pitanja, ali, nažalost, nemam baš vremena odgovoriti na svaki komentar. Sa blogom je drugačije. Tamo odgovaram svima.

 Kada ste počeli pisati svoj blog?

– Mislim da je bilo 2012. godine, prije četiri godine. I sve se desilo nevjerovatnom brzinom. U jednoj godini sam dobila tako mnogo pratilaca da nisam mogla vjerovati. Nikad to nisam planirala.

 Znači, niste imali neka velika očekivanja?

– Ne, samo sam objavila sliku s treninga, zapravo objavljivala sam slike o tome kako sam, trenirajući, izgubila 10 kilograma i sve se dešavalo veoma brzo. Kad sam drugi put ušla na Instagram, nisam mogla vjerovati koliko se povećao broj mojih pratilaca. Kad sam došla na broj od 10.000 pomislila sam: “Zar je to moguće?”. A onda sam sebi rekla, sad možeš imati i 20.000. Mislim da je ovo nevjerovatan posao, da radiš kao bloger.

Imate veliki utjecaj na omladinu… Šta mislite o tome?

– Veoma je važno da dobro razmislite o tome šta ćete napisati i šta ćete objaviti, jer utječete na te ljude koji vas prate, a među njima su i djeca. To je, također, i stresno, posebno kada nemam ništa zanimljivo što bih objavila, a moji sljedbenici to, ipak, od mene očekuju. Nikada ne objavljujem postove tek da bih nešto objavila. Želim da sve ono što je na mojim društvenim mrežama ima smisla. Posao jeste stresan, ali ja to volim. Moja mama mi je najveća podrška, ona radi sa mnom i ujedno je moj menadžer i fotograf. To je velika olakašavajuća okolnost.
Rođeni ste u Mostaru?

– Da, rođena sam u Mostaru, imala sam godinu i po kada smo zbog rata izbjegli iz Mostara i odselili se u Švedsku. Gore sam završila školu i trenutno studiram za učitelja. Ne spominjem to često u intervjuima, ali jednog dana ću biti učiteljica, nadam se.

Kako uspijevate sve stići?

– Nemojte me to pitati…(smijeh). Čak sam napravila godinu pauze na fakultetu, jer nisam mogla sve postići. Trebalo mi je više vremena. Sva moja karijera dešavala se munjevitom brzinom. Ali, nakon prošlog ljeta rekla sam sebi da moram završiti školu. Sada sam i student i imam svoj posao i još jednu godinu škole. Nekako ću završiti ovu preostalu godinu i onda će sve biti lakše, moći ću se fokusirati na ono što mi je najvažnije.

Kako vidite sebe za nekih 10 godina?

– Voljela bih imati vlastiti brand, da to bude odjeća za trening, ali bih isto voljela biti i učiteljica. Mnogo volim djecu i voljela bih utjecati na živote na jedan drugi način. Već utječem kao blogerica, ali bih voljela to činiti i kroz školu, obrazovanje. Možda bi najbolje bilo kombinirati oboje.

Koliko često dolazite u Bosnu?

– Trudim se doći barem jednom godišnje. Obavezno posjetim svoj rodni Mostar, zatim idem u Hrvatsku. Prošle godine bila sam na Hvaru, mnogo mi se dopalo, tako da je i Hrvatska na spisku zemalja koje moram posjetiti.
“LINDEX” U MOSTARU

lindex mostar

Kuća “Lindex” je 18. marta otvorila svoju novu radnju, u mostarskom Mepas Mallu, inače sedmu po redu u BiH. U prodajnom prostoru od 640 metara kvadratnih ponuđeno je više od 22.000 artikala. Ovo je važan korak u jačanju “Lindex” brenda i ispunjenja cilja od 10 prodavnica u našoj zemlji. “Lindex” trenutno ima više od 480 prodavnica u 15 zemalja širom svijeta.

Pročitajte još