Selma Riđanović-Kenović: Svako se za sebe treba izboriti radom, suvereno i hrabro!

Piše: Redakcija

Oni koji se raduju uspjesima naših ljudi, ove godine trebaju biti ponosni na direktoricu marketinga i komunikacija UniCredit banke Selmu Riđanović-Kenović, koja će se prvi put naći u ulozi žirija na regionalno poznatom BalCannesu, koji se održava od 22. do 25. septembra. Predstavnica oglašivača BiH imat će zahtjevan zadatak, te nam otkriva čime će se voditi prilikom odabira najboljih i kakva iskustva nosi s popularnog rovinjskog Weekend Media Festivala

Iza sebe ima impresivnu inozemnu karijeru u Londonu i Amsterdamu koja, između ostalog, uključuje visoke pozicije u kompanijama poput “British Telecoma”. Ova godina za nju je počela prestižnim priznanjima pa joj je na PRO.PR Awards, prvom i jedinom regionalnom programu nagrađivanja stručnih pojedinaca u području komunikacijskog menadžmenta koji je održan u januaru ove godine, odato priznaje za znanje, iskustvo i zalaganje u razvoju profesije odnosa s javnošću.

Ove godine na BalCannesu u ulozi sudija naći će se oglašivači. Vi ćete predstavljati BiH, zajedno s dobro poznatim regionalnim imenima kao što su: Darko Ivančević, Simon Furlan, Snežana Teodorović i Zdenka Milanović. Koliko Vam je značajna ideja da ove godine „sude” oglašivači?

– Mislim da je to vrlo pragmatična odluka. U stvarnom svijetu oni jesu i prvi saveznik i prvi kritičar kreativnih direktora. Dobre i uspješne kampanje su rezultat istinskog partnerstva agencija s oglašivačem.

Vaš zadatak je pregledati sve prijavljene projekte i odabrati 25 najboljih koji će biti predstavljeni na Weekend Media Festivalu u Rovinju. Čime ćete se voditi prilikom odabira najboljih?

– Presudna će mi biti svježina i originalnost nominiranih projekata, uz spregu poslovnih rezultata. Poslovni rezultati će, naravno, imati posebnu težinu. Mene uvijek dodatno fascinira jednostavnost, koja, vjerujem, nosi trajniji efekt.

Aktivna ste učesnica na BalCannesu, a prošle godine ste učestvovali i u panel diskusiji o ženama u oglašavanju. Kakva iskustva nosite i šta je to što Vas najviše privlači najvećem regionalnom festivalu komunikacija?

– Prije svega, Weekend Media Festival je poseban na mnogo načina. BalCannes je, za sve profesionalce, uvijek jedinstvena prilika da kritički analiziramo svoj rad i svoje marketing i komunikacijske projekte kroz uvid u oglašavanje u cijeloj Regiji, novitete, uspješne ideje. Poslovni ambijent je veoma sličan u svim zemljama Regije, stoga uspješna ideja, koja je proizvela dobre prodajne rezultate u, naprimjer, Hrvatskoj, zasigurno će polučiti sličan uspjeh i u Bosni i Hercegovini. Dakle, učimo kroz primjere dobre prakse. Weekend Media Festival je postao jako dobra platforma za razmjenu ideja za sve nas iz regionalne industrije komunikacija.

Koliko je teško ženama, business lidericima na Balkanu? Postoji li nešto čemu zamjerate današnjem sistemu?

– Ljude vrednujem prema njihovim kvalitetama, bez obzira na spol ili bilo koje drugo obilježje. To me čini sretnom. Vjerujem da žene danas imaju privilegiju da odaberu svoju ulogu, koja može biti isključivo okrenuta porodici, profesionalnom angažmanu ili vještom balansu obiju uloga. Uz sve ovo, tačno je da ima ozbiljne neravnopravnosti i diskriminacije. Svi treba da radimo s 200 posto svoje energije i da ne dozvolimo ikome da nam oduzima ravnopravan položaj. Svako se treba za sebe izboriti radom, suvereno i hrabro!

selma-kenovic1

Dugo godina ste u ovom poslu i svojim ste znanjem, iskustvom i zalaganjem ostavili zapažen trag u razvoju profesije odnosa s javnošću. Šta je bilo presudno da se „zaljubite” u posao koji radite?

– Mene moj posao inspiriše svaki novi dan. Tu sam pronašla priliku da dam svesrdan doprinos društvu u kojem živim, što je meni jako važno. Uvjerena sam da, projekti koje je banka pokrenula i podržala, mijenjaju društvo nabolje. To je naša odgovornost i moja lična privilegija koju sam stekla radom. Od malih nogu šta god radim, trudim se bude na visini maksimalnih mogućnosti. Tako radim bolje sutra za sve nas, a moj posao mi daje dodatnu energiju i dodatna krila.

Koliko vremena Vam ostaje za privatna zadovoljstva i „nosite” li posao često kući?

– Ja mislim da se više teško odvaja privatno od poslovnog. Posao nosim svuda sa sobom, kao što i svoju porodicu vodim svuda sa sobom.

Vrijeme u Rovinju ove godine, osim žiriranja, iskoristit ćete još i za…?

– Radujem se novoj energiji, novim idejama, svežini koju WMF pruža iz godine u godinu.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti