Mnoge dizajnerske kuće na sedmici mode u Parizu neće prikazati svoje nove kolekcije. Jedna od njih je kuća Versace. Svi oni svoje neprisustvo objašnjavaju neisplativošću. Sedmica mode je jednostavno postala preskupa „igračka“ zbog čega se brendovi mahom odlučuju za prikazivanje kolekcije u formi manjih evenata za važne klijente. No, kuća koja ne razmišlja tako je Chanel. Ovaj pariski brend i dalje prkosi tržišnim kretanjima i pokazuje kao će oni svojim kupcima kroz sedmice mode, plasirati glamur neovisno o tome koliko košta. Finansijska stabilnost ovog brenda je neupitna. Chanel godišnje obrne nekoliko milijardi dolara. U prvim redovima Chanelove revije na Paris Fashion Weeku ove sedmice viđeni su holivudski stilisti. Razlog jednostavan, osim što je Chaelova revija prestiž i nešto što se mora vidjeti, ako ste već ozbiljni u modnom poslu, također se bliži i dodjela nagrada Oscar. Mnoge zvijezde s A liste će na crveni tepih doći u Chanelovim kreacijama. Lagerfeld predlaže metalik, baby pink i bež, s obiljem egzotičnog perja. Najraskošniju kreaciju na reviji je nosila 17-godišnja kćerka holivudskog glumca Johnnyja Deppa i Vanesse Paradis, Lily-Rose. Riječ je o balskoj haljini u pastelno rozoj nijansi. Nema sumnje da ćemo je vidjeti na nekoj od glumica na predstojećoj dodjeli Oscara.