Modni brend “Gucci” promovirao je novu kolekciju “Gucci Cruise 2020”, a glavni ideja projekta je davanje podrške ženama u ostvarivanju njihovih osnovnih prava. U razgovoru za “WWD”, kreativni direktor “Guccija”, Alessandro Michele istakao je da je cilj ove modne kolekcije ukazati na seksualna prava žena i slobode koje zaslužuju. Rodna ravnopravnost i samoopredjeljenje, glavna su tematika revije odrđane u rimskom muzeju “Capitolini” gdje su modeli pistom prošetali u novoj kolekciji, a glavni motiv na svakoj odjevnoj kombinaciji bio je slogan “Moje tijelo, moj izbor” kojim su ispred brenda “Gucci” željeli još jednom potvrditi ono o čemu već godinama, kroz svoje kreacije, jasno pokazuju cijelom svijetu, a to su ideja slobode za sve.
Motiv koji je obilježio ovu iznad svega, jedinstvenu kolekciju, bio je ženski reproduktivni organ, kao simbol slobode svake žene, i njene odluke da jasno kaže šta želi i kako bi trebale biti tretirane u društvu. Cilj same revije bio je ohrabriti žene širom svijeta, da glasno i jasno ukažu na njihov potlačen položaj u društvu.
Pored pomenute parole koja je krasila odjevne kombinacije, manekenke su na svojoj garderobi imale ispisan datum 22. maj 1978. koji simboliše datum kada je zakonom u Italiji ženama dozvoljen abortus.
Još od osnivanja “Chime For Change” 2013. godine, globalne kampanje koja predstavlja i zagovara rodnu ravnopravnost, “Gucci” je sproveo niz projekata tokom kojih je finansijski pomogao brojna udruženja koja se bave zaštitom i promoviranjem prava žena i djevojčica.