Zašto svi žele biti dio Skintegrine beauty priče: Osmišljena za kožu koja traži više

Piše: L. K. P.

 

Skintegra je nastala u želji stvaranja skincare proizvoda koji mogu zadovoljiti potrebe komplicirane kože. Formulatori brenda mislili su na svaki sastojak koji će se pronaći u njihovim proizvodima. Cijeli proces proizvodnje kozmetike kompletno se odvija u Hrvatskoj. U njihovom asortimanu možete pronaći proizvode pogodne čak i za najosjetljiviju kožu. Službeno je pokrenuta u junu 2017..

Skintegra se obavezala zauvijek biti cruelty free i vegan, pritom ne kompromitirajući kvalitetu svojih proizvoda. Već nekoliko godina oduševljava ljude u regionu i diljem Evrope svojim formulacijama i inovacijama.

Ovaj danas iznimno popularni brend novitetima željnoj publici predstavio se kao spoj najnaprednije funkcionalne kozmeceutike i elegantnog performansa luksuzne kozmetike. Njihova filozofija bila je moćna, ali jednostavna: po pristupačnim cijenama ponuđeni su vrhunski aktivni sastojci, te transparentnost i učinkovitost.

Iza Skintegre stoji Jelena Skendžić Ratkajec, s diplomom etnologije i antropologije koju je karijera odvela u sasvim drugom smjeru.

I, neka je, reći će mnogi, jer je sa Skintegrom napravila pravi boom na beauty sceni, ali i šire. Jelena za sebe kaže da nije veliki hedonist na bilo koji način, već se opisuje kao perfekcionisticu s vrlo jasnom vizijom, zadovoljnu radoholičarku kojoj su misli 90% vremena u poslu. Takva joj filozofija sasvim odgovara jer voli raditi i voli ono što radi, no kad osjeti da se pretrpala obvezama i da je na dobrom putu da “pregori”, tu su mali rituali koji joj pomažu očuvati normalnost.

-Moja priča počinje prije gotovo 15 godina s prvim pravim dermatoloških problemima zbog kojih sam počela voditi blog. Godinama sam pisala o njezi, recenzirala brojne proizvode u nadi da ću pomoći sebi i ljudima sa sličnim problemom. Puno sam se educirala, uvijek sam svoja mišljenja bazirala na znanstvenom pristupu. Profesionalni put me odveo u smjeru novinarstva pa sam radila i kao beauty urednica, no s godinama je moja frustracija isprobanim proizvodima rasla jer mi nijedan nije donosio trajno rješenje i zadovoljstvo, a znala sam da nisam sama u tome, dapače bilo je mnogo ljudi baš poput mene. Nakon što sam na sve dijagnoze koje sam imala dotad u 26. godini dobila i dijagnozu rozaceje izazvanu eksremnim stresom, odlučila sam da moram promijeniti nešto i tako sam se upustila u svoju avanturu. Okupila sam tim izvrsnih farmaceuta, napravila koncepte prvih proizvoda, zajedno sa suprugom podigla poslovni kredit i iskoristila svoju platformu čitatelja na najbolji mogući način. Moji čitatelji postali su moji vjerni kupci koji me i dan danas podržavaju jer su me kroz godine pisanja upoznali i znaju da uvijek stojim iza svojih riječi i obećanja. Skintegra je izuzetno brzo postala hit u Hrvatskoj, a zatim su krenule pristizati i ponude izvana. Ponosna sam što moguće reći da nam je ova godina zasad najuspješnija dosad i očekujemo još i bolje poslovne rezultate nego prošle godine – istakla je Jelena Skendžić Ratkajec.

Po čemu se Skintegra izdvaja od ostalih brendova i po čemu je posebna?

Skintegra asortiman je dermokozmetički, farmaceutski asortiman s klinički ispitanim formulacijama i kao takav je jedinstveni koncept u regiji. Proizvode čine pomno promišljene formulacije koje naglasak stavljaju na aktivne sastojke, a pomoćni sastojci su iznimno blagi i visokopodnošljivi, čak i na osjetljivoj koži. Naš idealni klijent ima zahtjevnu kožu, primjerice nepravilnosti poput akni, diskoloracija, teksture ili pak vidljive preuranjene znakove starenja. Kad kažem “idealni” to znači da će se na takvoj koži vidjeti najdramatičnija razlika, no proizvode preventivno naravno mogu koristiti svi. Osim toga, sve naše formulacije ne sadrže sastojke životinjskog porijekla i cruelty free su (100% veganske), a gdje god možemo preferiramo sastojke biljnog i biorazgradivog porijekla.

Kakvi su Vam planovi za budućnost?

-Trenutno smo u procesu ekspanzije na evropska tržišta gdje još naši proizvodi nisu toliko zastupljeni. Osim toga, plan je razvoj noviteta i unaprjeđivanje postojećih formulacija, a od ove godine dostupan je još jedan sestrinski brend Skintegre. Njegovo ime je Skinlick, a radi se o proizvodima koji su jednostavniji, namijenjeni širem tržištu i povoljnijih cijena, zadržavajući proizvodnu kvalitetu Skintegrinih proizvoda. Također smo lansirali i bodycare novitete, a širimo i liniju preparata za njegu kose. Plan je uvijek isti – raditi najbolje što možemo ono što već radimo izvrsno.

Šta je najbitnije u stvaranju brenda, na šta ste Vi stavila naglasak?

-Kvaliteta proizvoda nas izdvaja najviše od svega, zato se naši trenutni proizvodi mogu pronaći specifično u apotekama gdje možete dobiti i savjet apotekara za njihovo korištenje. Ne manje bitan je i način na koji radimo. Bitna nam je transparentna komunikacija i brižan pristup korisnicima koje prvenstveno treba educirati o njezi, pogotovo ako se radi o koži koja zahtijeva posebnu pažnju. Naša želja je tretirati korisnike s pažnjom i pružiti im kvalitetan i podržavajući pristup jer je njega kože maraton i zahtijeva da osoba ne odustane prerano.

Kako ste došli na ime Skintegra?

Skintegra je stvorena od riječi “skin” (koža) i “integra” (od integralno, cjelovito). Dakle, cilj i misija naše kozmetika je kožu učiniti zdravijom, otpornijom i jačom, mogli bismo reći ponovno cjelovitom. Puno tretmana usmjereno je jednodimenzionalnom tretiranju jednog problema, npr. mitesera, a pritom čine ogromnu štetu koži jer su proizvodi agresivni. Koža je organ i tako ga moramo tretirati – aktivne sastojke bitno je primijeniti na način da ne štetimo koži, da ne oslabimo njenu osnovnu funkciju barijere prema vanjskom svijetu i poštujući njen mikrobiom.

Koliko ste zadovoljni poslovanjem?

-Vrlo sam zadovoljna načinom na koji radimo, a zatim i rezultatima. Kad se brend krenuo eksponencijalno razvijati, u jednom sam se trenutku zabrinula da ćemo teško zadržati isti nivo posvećenosti krajnjem korisniku kakvog smo imali na početku, no srećom uspjeli smo napraviti održiv model poslovanja. Naša kontinuirana edukacija korisnika značila je da kupci mogu imati više autonomije u selekciji kvalitetnih proizvoda koje sada i sami s lakoćom prepoznaju. Nije svaki hidratantni serum isti, a naša je strateška odluka bila naučiti kupce da sami razlikuju tu kvalitetu i da sami odluče što je ispravno za njih. Osnažiti kupce naša je misija. Strašno puno smo kroz godine radili na tome i potpuno smo svjesni da je naš brend intrinzično vezan za takvu percepciju kupaca, odnosno da ćemo konstantno biti edukatori tržišta i za naše vjerne korisnike pronalaziti način da nudimo sve bolje i bolje formulacije. To je izvrsno, dinamično i razbija status quo, a moja je uloga biti konstantan motivator i unaprjeđivač naše firme.

Pored Vas ko još čini Sintegrin uspješan tim?

-Trenutno firmu čini 27 zaposlenika i svaki od njih je jednako bitan za uspjeh i prosperitet posljednjih 6 godina. Ponosna sam što većinu firme čine upravo žene koje također zauzimaju većinu vodećih pozicija u firmi. Naše poslovanje ima i jaku socijalnu komponentu pa svake godine donacijama podržavamo brojna utočišta za nezbrinute životinje, a pomažemo i sigurne kuće. Sve naše vrijednosti i ljudi koji su dio naših akcija čine ovu priču uspješnom.

Koliko su vaši proizvodi traženi u BiH?

-Blizina hrvatskog i bosanskohercegovačkog tržišta za nas je značila da će dio ljudi već u trenutku lansiranja brenda u BIH biti svjesni njegovog postojanja i kvalitete. Moram priznati da me recepcija brenda u BIH uprkos tom preliminarnom visokom očekivanju opet pozitivno iznenadila i da je brend iz godine u godinu sve prepoznatiji i stabilniji, a kupci iz BIH redovno interaktiraju s brendom te ga rado opetovano kupuju. Ljudi se vole vratiti provjerenoj kvaliteti.

Kako gledate na kozmetičku scenu u regionu i po čemu se Sintegra izdvaja?

-U posljednjih nekoliko godine kozmetička scena se super razvila, mislim da se puno brendova probudilo iz zimskog sna i da su počeli raditi kvalitetnije proizvode, a kupci su sve više educirani i traže najbolje za sebe, umjesto da samo vjeruju praznim obećanjima. To je sjajno. Dosad su kozmetičkog scenom dominirali njemački i francuski proizvodi koji su bili sinonim za kvalitetu, zatim je poljska kozmetika pokazala da istočna Europa itekako može raditi konkurentno i kvalitetno, a mislim da isti trend počinje i na Balkanu koji bi sutra lako mogao postati meka kozmetičke proizvodnje. Tu postoji fenomenalna prilika i puno prostora za razvoj.

Pročitajte još