Fuad Backović Deen: Najtužnije je što se bolje oblačimo od načina na koji razmišljamo

Piše: Redakcija

Foto: Vanja Lisac i Vedad Jašarević

NE ZAOSTAJEMO MNOGO ZA OSTATKOM SVIJETA KADA JE RIJEČ O PERIFERNIM STVARIMA, ALI, U KRUCIJALNIM SMO MILJAMA DALEKO. NE MOŽEMO NIGDJE DA STIGNEMO OD NACIONALNE, RELIGIJSKE PODIJELJENOSTI, MRŽNJE, RAZNIH TABORA, PARČANJA, NEGATIVNE ENERGIJE…

Fuad Backović Deen prije nekoliko dana je objavio novi spot i pjesmu naziva “Imena mi mog”, koja govori o životu i realnosti u kojoj živimo. Pjesmu prati posebno osmišljena priča koju je snimao Vedad Jašarević na prekrasnim lokacijama u Sarajevu, a pored Deena u spotu se pojavljuje i prelijepa Huda Ali, beauty i make-up blogerka sudanskog porijekla, te Unanimo & Anni-Nur. Deen je u svojoj karijeri imao mnogo hitova od kojih su neki nosili i provokativne poruke, a dok je ova pjesma nešto sasvim drugačije, a publika je već prepoznala kvalitet.

– Još je preuranjeno govoriti o reakcijama s obzirom na to da je pjesma izašla tek prije desetak dana. No, ono što mogu reći, jeste da su prvi komentari pozitivni i kada je riječ o BiH, ali i Regionu.

Jeste li uopće mogli pretpostaviti da će pjesma za ovako kratko vrijeme postati apsolutni hit?

–  Znali smo da imamo dobru pjesmu, ali naravno nismo mogli predvidjeti reakcije javnosti. Pjesma je sama po sebi drugačija, vrlo specifična te sobom nosi jednu lijepu i univerzalnu poruku. Sa sigurnošću tvrdim da se potpuno izdvaja od muzike i stila koji se u posljednje vrijeme nameće kompletnom Regionu, a od samog početka svoje karijere uvijek sam išao mimo svega i svih, pa je tako i ovoga puta. Almir Ajanović je zaista napisao dobru pjesmu, a konačnom zvuku su doprinijeli momci iz Unanimo, te hadžija Mensur Šabanović i Mensura Bajraktarević.

Spot za pjesmu predstavlja priču koja pokazuje znamenitosti Sarajeva, vrijednosti suživota i značenje onog što nas okružuje. Od Vas ovoga puta nešto sasvim drugačije, nešto na šta niko ne može ostati ravnodušan. Možemo li i u budućnosti očekivati ovakvog Deena?

– Nisam siguran da su ljudi ikada bili ravnodušni na ono što sam radio. Moja želja je bila da spot bude urađen kao jedna lijepa razglednica Sarajeva, koja će kao takva ostati vječno, a iskreno se nadam da sam u tome uspio. Moju želju na najbolji način donio je Vedad Jašarević koji je režirao spot. Ekranizacija pjesme te zaista natjera da se naježiš. Nadam se da smo uspjeli na pravi način prenijeti emociju i poruku pjesme “Imena mi mog”.

U spotu se pojavljuju prekrasna Huda Ali, beauty i make up blogerica sudanskog porijekla. Kako je došlo do saradnje s njom?

– Upoznali smo se savim slučajno na projektu na kojem smo zajedno radili baš u vrijeme kada sam snimao pjesmu. Dopala mi se njena originalna ljepota i odmah sam je vidio kao centralnu ličnost u samoj ekranizaciji pjesme. Zahvalan sam joj za ovu predivnu saradnju.

Poslije ove pjesme, kakvi su Vam dalji planovi?

– Nisam neko ko detaljno planira niti previše analizira. Mišljenja sam da nam je manje-više sve zapisano u zvijezdama. Treba samo naučiti pratiti znakove. Vrlo je jednostavno; ili ste rođeni pod sretnom zvijezdom ili niste.

Diplomirani ste strateg modnog businessa sa specijalizacijom na temu brand managementa. Kakvo je Vaše mišljenje o bh. modnoj sceni?

– Da, to je moje oficijelno stečeno zvanje na akademiji „Istituto Marangoni Milano“. Kada govorimo o modi, slična je političkoj situaciji. Sve zbrčkano, udrobljeno i vrlo konfuzno. Čast pojedincima, ali pojedinci se ne mogu nazvati scenom u kompletnoj državi.

Koliko smo mi modno osviještena nacija?

– Mi uopće nismo osviještena nacija ni u jednom, jedinom segmentu. Možda je najtužnije od svega to što se malo bolje oblačimo od načina na koji razmišljamo i živimo. Da su nam barem umovi toliko široki i fleksibilni kao modna shvatanja pojedinaca, gdje bi nam bio kraj.

Kada poredimo svjetske modne trendove i trendove kod nas i u Regionu, zaostajemo li za ostatkom svijeta?

– Ne zaostajemo mnogo za ostatkom svijeta kada je riječ o perifernim stvarima, ali u krucijalnim smo miljama daleko. Ne možemo nigdje da stignemo od nacionalne, religijske podijeljenosti, mržnje, raznih tabora, parčanja, negativne energije…

Kada govorimo o terminu modne osviještenosti, da li se ona u ovom kontekstu veže za modu ili za stil?

–  Usudio bih se reći da se, ipak, veže za čudni i vrlo unikatni mentalni sklop nas Balkanaca.

Kod nas su masovno popularni plastični nokti, kvarcanje, tetoviranje obrva, i slično. Kako to komentirate?

– I ja sam “napumpao” usne, što znači da sam u trendu, odnosno bio sam pionir u tome… Kosa me je izdala ali,  Bože moj… (smijeh). Neka radi ko šta hoće i ko kako voli.

Šta je za Vas trash?

– Primitivizam, nacionalizam, ksenofobija, rasizam, seksizam, homofobija i turbo folk.

Gdje Vi kupujete odjeću i koji su Vam kriteriji pri kupovini?

– Prije sam kupovao, a danas garderobu dobijam na poklon i to mi je mnogo rasteretilo budžet,  jer već dugo godina se zna da sam ljubitelj kvalitetnih i unikatnih odjevnih predmeta.

Šta je ono u čemu Deen najviše uživa?

–  Uživam u svemu što nije obično. Prosječnost i običnost me naprosto ubija. Takav sam.

Ko su ljudi bez kojih je Vaš život nezamisliv?

–  Moj estetski hirurg, stilist, make up artist, pet članova obezbjeđenja, PR menadžer, dva lična asistenta, lični vozač, ali najviše bez koga nikada i ni u kojoj situaciji ne mogu je frizer (smijeh). Šalu na stranu, porodica i nekoliko iskrenih prijatelja. Bilo kako bilo i kako god se nekome činilo, ja sam vrlo skroman i zahvalan čovjek. Istinski sretan, te ujedno zadovoljan sobom i vlastitim životom. Nikada se ne bavim drugima, niti me tuđi životi zanimaju, izuzev kada mogu nekome kome je potrebno iskreno pomoći. Eh da, ne mogu ni bez torbice (smijeh). To je već svojevrsna urbana legenda.

Pročitajte još