Otkrijte niche parfemsku bajku

Piše: Redakcija

niche parfem – Parfem kao umjetnost

Parfem, kao jako važan dio našeg identiteta otkriva mnogo o nama. On komunicira više od naše odjeće ili ponašanja jer neko može osjetiti naš miris, bez gledanja u nas ili razgovora s nama. On je jedan od najdelikatnijih, ali i najjačih dijelova ljudskog senzornog iskustva, jer miris može izazvati određene uspomene i odati vibru, poželjnu ili onu suprotnu.

Na jedinstven način otkrivamo vam svijet niche parfema. Kako sama riječ kaže (franc. niche – niša, komora, ćelija) radi se o proizvodima koji su posebni, drugačiji i imaju svoje specifičnosti. Drugim riječima, niche parfemskim kućama nije važna masovna prodaja i planetarni uspjeh parfema, ono što se cijeni je individualizam u svakom smislu. – kazala je Martina Baban, direktorica Inome.

Budući da kreatori niche mirisa, parfem smatraju umjetnošću i ne teže svidjeti se svakome, njihovi su parfemi često pravi izazov čulima. Naime, nije nemoguće da se ili zaljubite u neki parfem ili da u vama izazove potpunu odbojnost. Razlog tome su upravo vrlo specifični sastojci i note korištene pri izradi ovakvih parfema. To su parfemi specifični i individualni, baš kao što su jedinstvene i naše osobnosti. Upravo zato ih je najbolje lično probati, ukoliko do sada niste.

– niche parfemi još uvijek su rezervirani za uži krug ljudi, no sve veći broj njih prepoznaje njihovu kvalitetu i priču koja stoji iza svakog mirisa. To je prepoznala i „Inoma“ koja u stopu slijedi trendove ljepote, posebno kad je riječ o parfemima pa su u svoju ponudu uvrstili i ekskluzivne niche brendove poput Amouage, Clive Christian, Eight & Bob, Puredistance, Histoires de parfums.

Kolačić niche parfemske bajke koji možete pronaći u „Inoma Concept Store-u“ u Alta Shopping centru počinju istinitom pričom o nastanku Eight & Bob parfema. Albert Fouquet bio je sin pariskog aristokrate i dio francuskog visokog društva početkom 20. stoljeća, ali i veliki poznavalac parfema. U jednoj od odaja svog porodičnog dvorca Fouquet je pravio i čuvao različite parfemske esencije, za ličnu upotrebu, u čemu mu je pomagao Philippe, porodični batler. Pri svakom društvenom događaju, oduševljavao je zvanice svojim jedinstvenim mirisom, ali je konstantno odbijao ponude da počne s proizvodnjom istog. Jedne noći tokom njegovog ljetnog odmora na francuskoj rivijeri 1937. Albert upoznaje studenta Johna F. Kennedyja iz Amerike, koji je putovao kroz Francusku u svom kabrioletu. Ubrzo po njihovom upoznavanju, Kennedy ne krije oduševljenost mirisom koji Albert nosi na sebi. Kennedyjev šarm i kongenijalnost navodi Alberta da mu ostavi u hotelu bočicu sa svojim parfemom uz poruku: „U ovoj bočici naći ćeš dašak francuskog glamura koji nedostaje vašem američkom karakteru!“.

Po povratku sa odmora, Albert zatiče pismo od Johna koji mu se zahvaljuje na divnom gestu i prenosi mu oduševljenje i uspjeh na kojem se susreo parfem među njegovim prijateljima. On je od Alberta zatražio da mu pošalje još osam uzoraka za njegove prijatelje i „ako je moguće, još jedan za Boba“ (Kennedyjevog brata). Tek kada je Albert bio zadovoljan i pakiranjem parfema, nakon što je Philippe, Albertov batler, pronašao divne staklene flašice u jednoj pariskoj apoteci, Albert je poslao kutiju sa uzorcima i na njima napisao jednostavno, po Kennedyjevom zahtjevu: „Osam i Bob“ („Eight and Bob“). I tako je Amerika postala luda za EIGHT & BOB parfemom. Savršeni parfem za džentlmene koji vole super fina vunena odijela.

Sljedeći brend koji i dalje poštuje niche filozofiju je Amouage.

Amouage je luksuzna parfemska kuća koju je osnovao Sultan Omana, Njegovo Veličanstvo Sayyid Hamad bin Hamoud al bu Said 1983. godine u nadi da će oživjeti drevnu osmansku umjetnost parfumerstva. Ova luksuzna parfemska kuća inspiraciju crpi iz rodnog mjesta Sultana Omana, ulijevajući najznačajnije dijelove bogate i živopisne baštine, koja pali maštu svakoga ko dolazi u kontakt s ovim prekrasnim proizvodima.

– Bogata tradicija i zavidno majstorstvo u izradi upečatljivih i luksuznih olfaktornih nota koje traje preko 35 godina najbolja su potvrda unikatnog doživljaja koji pružaju Amouage mirisi. Naziv Amouage je spoj riječi „Amour” i arapske riječi koja označava valove. Danas ima zvjezdane pratitelje širom svijeta, ukljućujući kraljevske porodice, svjetske lidere i neke od najslavnijih imena u svijetu filma, muzike, televizije, mode i sporta, kaže Martina.

Clive Christian Perfumes su rođeni iz The Crown Perfumery originalno započete 1872. godine. Oživljena 1999. godine od strane Clive Christian OBE*(*OBE: titula: Officer of the Most Excellent Order of the British Empire – Oficir/Časnik Reda Britanskog imperija, koju dodjeljuje kraljica), ova parfemska kuća je održala mnoge svoje istinske vrijednosti u stalnoj potrazi za najfinijim materijalima i sastojcima širom svijeta, otkrivajući sebe sa svojim porijeklom i osiguravajući kreaciju samo najboljeg.

Koristeći rijetke i prirodne sastojke u njihovom najčišćem obliku, Clive Christian je prepoznatljiv po kreiranju samo parfema. Nema odstupanja od toga, tako da nikada nećete pronaći toaletnu ili kolonjsku vodu u portfoliju njegovih proizvoda. Svi Clive Christian parfemi sadrže između 20 i 25 posto parfema, osim apsoluta koji su 100 posto parfemsko ulje.

U poređenju s drugim koncetracijama parfema kao što su EDT (Eau de Toilette) sa 8 posto ili EDP (Eau de Parfum) sa 15 posto, Clive Christian parfemi su daleko superiorniji u smislu kvalitete i dugotrajnosti – ostat će na koži duže.

Možda vam se na prvu Niche svijet učini dalek i nejasan, ali dopustite da vas najprefinjenije Niche bajke odvedu u nepoznato i pronađite miris s kojim ćete stvarati nove uspomene i sjećanja.

Pročitajte još