Francis Kurkdjian donosi miris koji vraća u bezbrižne dane

Piše: A. P.

Svi ljubitelji parfema zasigurno su čuli za jedan od najtraženijih brendova današnjice, Maison Francis Kurkdjian i njihov čuveni miris Baccarat Rouge 540. Ovoga puta svjetski priznati parfumer Francis Kurkdjian predstavlja nešto sasvim drugačije: Kurky, novi miris koji donosi dozu vedrine, nostalgije i – kako sam kaže – “dozu sreće”.

Kurky eau de parfum nastao je kao odgovor na potrebu za optimizmom u današnjem svijetu, objašnjava Kurkdjian. Za Harper’s Bazaar rekao je da je miris zamišljen kao oda pozitivnoj energiji i duhu djetinjstva – nešto što budi osmijeh i vraća nas u bezbrižna vremena.

Počeo ga je razvijati prije više od godinu dana ne znajući u kakvom će trenutku svijet biti kad parfem stigne na tržište. Ispalo je da se savršeno uklopio.

– Odjednom shvatiš da ono što si zamislio prije godinu i po savršeno odgovara trenutnom stanju. Volio bih da je drugačije, na neki način, ali takav je svijet sada – rekao je Kurkdjian.

Razigrani detalji

Mirisna kompozicija opisana je kao tutti-frutti akord, s bogatstvom voćnih nota: naranča, kruška, breskva, malina i kupina stvaraju dojam kao da je parfem “pobjegao iz kutije bombona”. Tu razigranost zaokružuju i smiruju bijeli mošus, vanilija i sandalovina dajući parfemu mekoću i toplinu.

Kurky ne oduševljava samo mirisom već i razigranim detaljima koji prate vizualnu kampanju i pakiranje. Unutrašnjost ambalaže ukrašena je šarenim crtežima u zelenoj i narančastoj boji – poput zvjezdica, cvijeća, sunca i drugih motiva koji izgledaju kao da ih je nacrtalo dijete.

Sve je te ilustracije Kurkdjian osobno nacrtao, a inspiraciju je, kaže, pronašao u tapetama iz svog djetinjstva, koje su bile upravo u tim bojama. Topla narančasta boja mirisa dodatno naglašava osjećaj vedrine i zaigranosti.

Poseban naziv

Naziv Kurky potječe od nadimka koji su parfumeru prije dvadesetak godina dali bliski prijatelji. Iako se u Francuskoj piše s “i” – Kurki – parfumer je odabrao “y” jer mu se činilo elegantnije i vizualno privlačnije, osobito na međunarodnom tržištu.

Pročitajte još