Shakira otkrila kako njeguje svoju kosu – i to pretvorila u brend

Piše: A. P.

Shakirina kosa je nešto po čemu je ova pjevačica posebno prepoznatljiva sve ove godine. Stoga, vijest da upravo ona lansira beauty brend čiji su proizvodi namijenjeni njezi kose izazvala je ogromno oduševljenje.

– Moja je kosa prošla kroz sve. Nakon četiri godine rada na ovoj liniji u tajnosti, jako sam ponosna što napokon mogu podijeliti “Isimu” s vama, liniju koja je nastala iz mog osobnog iskustva i godinama se razvijala u saradnji s vodećim znanstvenicima u industriji. Ovo je priča o stvaranju nečeg boljeg, o tome da se osnažite i naučite očekivati više – objavila je pjevačica na Instagramu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shakira (@shakira)

Puno drame i oštećenja

Sve do sada, njena rutina njege kose bila je prava tajna. S lansiranjem “Isima” linije ta je tajna napokon otkrivena; Shakira priznaje da proizvode koristi već četiri godine privatno, prije nego što su službeno ugledali svjetlo dana.

– Na ovome smo radili dugo, postupno, pažljivo i temeljito razvijajući svaki proizvod. Ja sam bila prvi pokusni kunić i prava osoba za to jer je moja kosa jako zahtjevna. Tokom života i karijere mijenjala sam brojne frizure, a mojoj kosi stvarno trebaju učinkovita rješenja jer je prošla kroz svašta, puno drame i oštećenja.

Jedna sam od onih žena koje često iz salona izlaze uplakane. Moja je kosa porozna, oštećena i stalno pod stresom. Ako ste ikada bile plavuše, znate koliko je to teško za održavanje. Ponekad ljudi pretjeraju s plavom bojom, i ja sam to znala napraviti. Znate onu američku frazu ‘manje je više’? Za moju kosu vrijedi suprotno, više je više. Treba mi više. Dajte mi više – ispričala je Shakira za Elle.

Cijena i dostupnost

Tako je osmislila i kreativno ime za novi projekat.

– “Isima” je superlativ, znači više. Činilo mi se kao savršen i jednostavan način da pokažem da ova linija nudi stvarna rješenja za stvarne ljude. “Isima” je završetak riječi poput lindísima (vrlo lijepa), guapísima (prekrasna) ili empoderadísima (osnažena). Zato se, naprimjer, hidratantni šampon zove Riquísima (bogata), a hidratantni regenerator Suavísima (nježna). Svaki proizvod ima svoje slatko malo ime – istaknula je Shakira.

Linija “Isima” službeno izlazi 16. juna, a proizvodi će biti dostupni putem vlastite web stranice. Cijene će se kretati od 32 do 42 američka dolara.

Pročitajte još