Trendovi u beauty svijetu se neprestano mijenjaju, a tako i omiljeni proizvodi. Društvene mreže, također, značajno doprinose popularnosti makeup proizvoda – onih koje svi žele.
I trendovi iz ranih 2000-ih vraćaju se na velika vrata, ali u moderniziranoj, luksuznoj verziji. Iako brendovi Rihanne i Hailey Bieber godinama prednjače na beauty sceni, čuveni brendovi ne gube svoje kupce, status i potražnju.
Tako je Dior ove sezone podigao ljestvicu s Addict Lip Glow Butterom, balzamom za usne koji dolazi s elegantnim srebrnim Dior privjeskom.
Za razliku od originalnog Lip Glowa, koji nije imao privjesak, ovaj novi Diorov hit postao je instantno poželjan među trendsetericama. Sastavljen od 90% sastojaka prirodnog podrijetla i obogaćen kombinacijom peptida i ceramida, ovaj proizvod usnama daje suptilnu boju i sjaj. Također, istovremeno pruža dubinsku hidrataciju koja traje čak 24 sata.
Dior Addict Lip Glow Butter dolazi u pet nijansi, a najtraženije su Glazed Pink i Toffee koje savršeno pristaju svim tonovima kože. Iako cijena od 47 evra nije mala, ovaj balzam je već stekao status kultnog proizvoda i postao simbol ljeta među ljubiteljicama luksuzne kozmetike.