Nova linija dekorativne kozmetike: Pored Prade, još jedan luksuzni brend uskoro izbacuje beauty kolekciju

Piše: I. H.

High end modni brendovi posvetili su se kategoriji dekorativne i preparativne kozmetike, te za drugu polovicu godine pripremaju novitete.

Talijanska Prada je u posljednjih nekoliko godina doživjela preporod, a ulazak na beauty tržište ove godine dodatna je potvrda veličine i snage kuće koja je pod sigurnim vodstvom Miuccije Prade,  pronašla put do mlađih i starijih generacija kupaca. Brend je u augustu predstavio dekorativne i preparativne proizvode od kojih se neki mogu naručiti već sada, a većina ponude dostupna je tek od januara 2024. godine.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Prada Beauty (@pradabeauty)

Nakon Prade, još jedan historijski modni brend koji se okreće i kategoriji ljepote – Rabanne (koji je nedavno izbacio “Paco” iz službenog naziva i postao samo “Rabanne”) najavljuje ulazak u beauty sferu i kreće s make-upom. Inače, promjena imena dolazi s 60. godišnjicom obilježavanja ove modne kuće, a čini se da je dio rebrandinga i širenje poslovanja.

Brend je najavio promjenu loga kojim su odali počast osnivaču kuće, dizajneru koji je početkom ove godine preminuo. Prema tome, tipografija je preuzeta s prve bočice parfema koju je brend predstavio davne 1969. godine. Prva beauty kolekcija nosi ime “Eyephoria” i sastoji se od sjenila za oči, paleta s različitim nijansama te maskare. Brend naglasak stavlja eksperivnost i slobodu koju nam pruža dekorativna kozmetika, a samim tim fokusiran je na generaciju Z.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rabanne (@rabanne)

Prvi vizuali otkrivaju make-up lookove metalik nijansi, što je također posveta i dobra poveznica sa samim nasljeđem Paca Rabbanea i historiji brenda koji je pionir estetike futurizma, a i sama ambalaža održava DNK brenda i izgleda jako upečatljivo u srebrnom metalu s lancima. Dizajner Julien Dossena pritom ostaje na čelu ove modne kuće, što ukazuje da je saradnja između brenda i dizajnera plodonosna.

 

“Inspirisan materijalima, neočekivanim sjajem, matiranim, sjajnim i metalik finišom, modna kuća preuzima ikonične kodove i prevodi ih u make-up za nadolazeće generacije onih koji će donositi promjene”, objašnjeno je na Instagramu brenda. ​

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rabanne (@rabanne)

A nakon što je 2021. godine zatvorio svoju beauty liniju, američki dizajner Marc Jacobs planira povratak na scenu ljepote. Navodno će Marc Jacobs Beauty u svoj portfolio preuzeti francusko-američka multinacionalna kozmetička tvrtka Coty, a ponovno pokretanje linije očekuje se za dvije do tri godine.

Pročitajte još