Londonska sedmica moda završena je jučer, a i najiščekivanija revija brenda “Burberry”. Očekivanja modnih poklonika su ispunjena, a “Burberry” je okrenuo i novi list – ima novog direktora i novi smjer, a više ne pokazuje kolekcije u londonskom parku. Dizajner Daniel Lee je u ponedjeljak popodne reviju svojih novih spektakularnih kreacija održao u nacionalnom pozorištu. Nova kolekcija jednako je stavila naglasak na zaštitne znakove brenda – baloner i prepoznatljiv karirani uzorak – ali predstavljene prilično drugačije od onoga na šta je navikao modni svijet.
Uz tradicionalni karirani uzorak, za sezonu proljeće/ljeto 2025. “Burberry” je predstavio i modele s leopard printom, a svoje balonere skratio u jakne ili im dodao im perje.
Ovo je bila prva revija otkako je imenovan novi izvršni direktor Joshua Schulman, koji dolazi iz američke modne kuće “Coach”, uz očekivanja da će “Burberry” sada krenuti u komercijalnijem smjeru i izvući se iz minusa.
Nova kolekcija, koju je Lee opisao kao da nosi “osjećaj lakoće i ljeta”, djelovala je nosivije nego ikad. Eterični detalji — perje, rese sa šljokicama i volani — bili su pomiješani s osnovnim komadima, poput cargo hlača, dočaravajući prepoznatljiv gradski stil koji spaja visoku i uličnu modu. A bljeskovi narandžaste i jarke lavande oživjeli su uglavnom neutralnu paletu boja.