Svijet mode u 2024. godini je više nego ikad postao simbol bogatstva i utjecaja, što se posebno očituje u vrhunskim brendovima koji oblikuju globalnu modnu scenu. Među njima, konglomerat LVMH – Moët Hennessy Louis Vuitton neprestano potvrđuje svoju dominaciju. Na čelu ove modne imperije stoji 75-godišnji Francuz Bernard Arnault, čije bogatstvo premašuje 233 milijarde dolara, čime je postao najbogatiji čovjek na svijetu. Njegova pozicija nije samo finansijski uspjeh, već i odraz utjecaja luksuzne mode na globalnu ekonomiju.
Pod Arnaultovim vodstvom, LVMH grupacija obuhvata niz prestižnih brendova, uključujući “Louis Vuitton”, “Dior” i “Gucci”. Ovi brendovi predstavljaju više od odjeće i aksesoara – oni su simbol statusa i sofisticiranosti, privlačeći bogate i slavne, ali i one koji teže da postanu dio tog svijeta.
“Dior”, jedan od najpoznatijih brendova unutar LVMH-a, nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju vrhunske izrade i inovacija u haute couture svijetu. Njihove kolekcije su spoj bezvremenskih dizajna i modernih elemenata, što ih čini nezaobilaznim u svakom modnom krugu.
Također, “Gucci” ostaje lider u svijetu luksuzne mode. Njihov prepoznatljiv stil, koji spaja ekscentričnost s elegancijom, i dalje oduševljava kako ljubitelje mode tako i kritičare, dok “Chanel”, brend s bogatom tradicijom, i dalje inspirira generacije dizajnera i zaljubljenika u modnu estetiku.
Osim ovih poznatih imena, libanski dizajner Elie Saab nastavlja da vlada svijetom haute couture svojim glamuroznim kreacijama koje su sinonim za eleganciju i profinjenost. Njegovi komadi, često viđeni na crvenim tepisima, ističu se po svojoj pažljivoj izradi i luksuznim materijalima.
U eri gdje tehnologija sve više preuzima svakodnevni život, luksuzni brendovi poput ovih uspijevaju održati ljudski dodir kroz svoje zanatske vještine i bezvremensku eleganciju. Haute couture u 2024. godini nije samo modni izričaj, već simbol bogatstva, moći i prestiža koji oblikuje svijet na svim nivoima.
Prošle godine je prodaja lične luksuzne robe porasla s 349 na 362 milijarde eura, uglavnom zbog oživljavanja američkog i azijskog turizma u Evropi koji je potaknuo kupovinu.
Dodamo li tome luksuzna putovanja, umjetnička djela, automobile i jahte, više je nego očito da se golemo globalno tržište luksuza značajno proširilo u posljednjih godinu.