Povratak u prošlost: Louis Vuitton i Takashi Murakami oživljavaju kultnu kolekciju

Piše: A. P.

Dvadeset godina nakon što je njihova prva zajednička kolekcija promijenila pogled na granicu između mode i umjetnosti, Louis Vuitton i Takashi Murakami ponovno su udružili snage s reizdanjem koje slavi Y2K estetiku i kultne luksuzne komade s početka, ali u modernijem izdanju.

Ova kolekcija, koja broji više od 200 komada, donosi oživljavanje legendarnih torbi poput Alme i Speedy,  koje su sada ukrašene novim, živopisnim detaljima prepoznatljivim za Murakamija. Prepoznatljivi monogrami, zaštitni znak Louis Vuittona, u ovoj verziji dobivaju novu dimenziju uz bogatstvo boja i uzoraka, od šarenih cvjetića do apstraktnijih motiva. Kolekcija ne uključuje samo torbe, već i širok spektar modnih dodataka, uključujući šalove, kaiševe, privjeske, držače kartica.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Zaštitno lice kampanje je Zendaya, ambasadorica Louis Vuittona, koja svojim prisustvom savršeno utjelovljuje energiju i razigranost koju ova kolekcija nudi. Kampanja, snimljena u pravom Y2K stilu, prikazuje Zendayu u dinamičnim pozama, obučenu u šarene i odvažne komade koji evociraju nostalgične uspomene, ali istovremeno odišu modernim luksuzom.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Louis Vuitton (@louisvuitton)

Ova kolekcija tako nije samo povratak jednog od najpoznatijih partnerstava, već i vizija koja je oblikovala cijelu modnu eru.

Prvi dio kolekcije već je dostupan za narudžbu u odabranim Louis Vuitton trgovinama širom svijeta i na službenoj web stranici, dok će drugi dio biti predstavljen u martu, s posebnim naglaskom na jedan od najpoznatijih Murakamijevih motiva – Cherry Blossom. Očekuje se da će u maju biti lansiran i treći, završni drop, koji će ponovno oživjeti legendarne Cerises motive iz 2005. godine.

Pročitajte još