Lansiranje nove sportske odjeće za žene, koju Nike razvija u saradnji sa Skimsom, brendom Kim Kardashian, odgođeno je, potvrdio je Nikeov glasnogovornik za Reuters.
Saradnja je prvi put najavljena u februaru, a dio je strategije novog izvršnog direktora Nike-a, Elliotta Hilla, kojemu je cilj preokrenuti poslovanje i proširiti ponudu proizvoda.
Skims, osnovan 2019. godine, stekao je popularnost zahvaljujući ponudi luksuznog donjeg rublja, loungewear odjeće i steznika. Lansiranje novog zajedničkog brenda je odgođeno zbog velikog interesa potrošača i dionika, te kako bi se proizvodi dodatno usavršili, dodali su.
Planira se da novi brend nosi naziv NikeSKIMS, te da uključuje žensku sportsku odjeću, obuću i modne dodatke. Prva kolekcija trebala je biti lansirana ovog proljeća u odabranim trgovinama u SAD-u te na službenoj web stranici, dok je globalna dostupnost bila planirana za 2026. godinu.
View this post on Instagram
Nove datume, kao ni to da li će do njih doći, još nisu potvrdili.