Zerina Patković, TV voditeljica i influenserica: Uspješno sam spojila dvije ljubavi

Piše: Lejla Bejdic

Zerina Patković, rođena 1993. godine u Zenici, primjer je kako se uz trud i želju mogu podjednako dobro obavljati dva posla: televizijski, ali i onaj u vezi s društvenim mrežama. Prošle sedmice Zerina, zaljubljenica i u putovanja, obilježila je svoj mali jubilej, pet godina na TV ekranima. Prve profesionalne korake napravila je u vrijeme studija žurnalistike, na jednoj tuzlanskoj TV stanici, da bi se prije nepune dvije godine priključila timu televizije „O kanal“, gdje je i danas.

Primarni posao

– Trenutno radim na „O kanalu“ kao urednica i voditeljica emisije „Puls dana“. Dugo sam razmišljala da li da prihvatim angažman, jer ostaviti Tuzlu, sve što sam tamo postigla i sve drage ljude koje volim zaista mi nije bilo jednostavno. Ali svako ide tamo gdje mu je bolje, zar ne? Tako sam i ja shvatila da, ako želim nastaviti graditi uspješnu karijeru u medijskom svijetu, da je preseljenje u Sarajevo prvi korak ka tome. Sada, godinu i po kasnije, znam da se nisam pokajala, iako je bilo momenata kad sam htjela odustati i vratiti se u Tuzlu – kaže Zerina.

Zerinin primarni posao je televizijski, ali podjednako dobro pliva i morem društvenih mreža kao influenserica. Društvene mreže joj, kaže nam, pričinjavaju dodatno zadovoljstvo i zaradu.

– Posao influenserice je zaista došao sasvim spontano. Prvu ponudu za saradnju sam dobila prije otprilike godinu i tada sam imala 3.000 pratitelja, što je bilo smiješno. Prihvatila sam ponudu jer mi se svidjela, u pitanju su bili preparati za njegu lica i tijela, ali nisam očekivala da ću nakon toga stići ovako daleko. Nisam očekivala da ću nekoliko mjeseci kasnije stalno dobijati ponude i upite za saradnju i da ću doći u situaciju da ja biram klijente s kojima ću raditi, a s kojima ne – kaže Zerina i dodaje da, ukoliko neko želi da se bavi ovim poslom, mora biti i iskren, prvo prema sebi, zatim prema klijentu i pratiteljima.

– Neljudski je davati lažne recenzije, komentirati nešto za šta, zapravo, i ne znate šta je i kako funkcionira. I vjerujete mi, to može proći jednom ili dvaput, može i pet puta, ali kad-tad ćete izgubite povjerenje publike i klijentele i teško da će se ikad više vratiti. Također, ne možete raditi sa svima, posebno s konkurencijskim brendovima. Danas hvalite jedan proizvod i kunete se u njega, a već sutra neki drugi, konkurencijski koji, naprimjer, ima potpuno suprotna djejstva, sastojke i namjenu.

Ostatak čitajte u aktuelnom izdanju magazina AZRA. 

Pročitajte još