Aleksandra Obradović, Beograđanka s adresom na Jahorini: Ne trebaju nam podjele na entitete i kantone, najvažnija je promocija BiH

Piše: Mirela Kukan

 

Prethodnih godina Jahorina je bila poznata i po večernjim zabavama, a sada će akcenat biti više na dnevnom uživanju uz muziku i raznim promocijama na terasi hotela. Prostranost našeg hotela je nešto zbog čega se, također, gosti lakše odlučuju za nas. Oduševljena sam prirodnim ljepotama Bosne i Hercegovine, a Corona nam je donijela povratak prirodi i pravim vrijednostima. Vučko je zadržao radnike i okrenuo se domaćim gostima

Aleksandra Obradović iz Beograda prvi put je u ulozi spoljnog saradnika došla na Jahorinu 2014. godine, kako bi se upoznala sa sadržajem i okruženjem ove olimpijske ljepotice. Aleksandrin zadatak bio je da se pripremi što bolja promocija i prodaja zimske ponude Aparthotela „Vučko“ za region Srbije. No, vrlo brzo njena posjeta pretvorila se u ostanak i pripremu zimske sezone u samom hotelu, a potom i ljetne, te tako već sedmu sezonu Aleksandra Obradović je uspješna direktorica prodaje i marketinga Aparthotela „Vučko“ na Jahorini.

– Svaka godina je sobom nosila i promjene. Kao hotel na planini često nam uspješnost sezone i poslovanja u toj godini zavisi od vremenskih uvjeta i onda smo prinuđeni da mijenjamo planove, ponude i sadržaje. Neke promjene su bile rezultat olakšavajućih, a neke otežavajućih okolnosti – kaže u intervjuu za „Azru“ Aleksandra Obradović.

Ove godine sigurno ste se suočili s jednom od najvećih otežavajućih okolnosti, zbog globalne pandemije Corona virusa koja je, osim zdravlja ljudi, najviše pogodila sektor turizma?

– Situacija s Coronom je nešto drugačije. Turizam je trenutno jedna od najugroženijih grana privrede. Čak i poslije tri mjeseca, kada smo dobili mogućnost da radimo, išlo je sporo i bilo je teško da se ljudi opuste i krenu s putovanjima. Menadžment hotela „Vučko“ odlučio se za dvije bitne stvari u toj situaciji, a to je da zadrži svoje uposlenike i u potpunosti se okrene domaćim gostima. Prilagodili smo uslugu svim preporučenim mjerama i napravili ponudu dostupnu svima.

Zahvaljujući širini prostora koju hotel ima, distanca se održava bez problema i među gostima i uposlenima. Već smo uspješno organizirali kampove košarke i škole fudbala, seminare i tokom ljeta imali smo dobru posjetu individualnih gostiju.

 Kakvi su sadržaji tokom jeseni?

– Kako smo od augusta imali više od dvadeset seminara i team building aktivnosti, koji su uz odličnu pripremu s organizatorima uspješno završeni na zadovoljstvo svih, takve događaje nastavljamo i u jesenjem periodu. Sve se održava uz distancu u salama, uz maske, dezinfekciona sredstva, mjerenje temperature, ali se ljudi vide i lakše dolaze do rezultata u direktnoj komunikaciji.

Mnogo kompanija se odlučilo i na dvodnevni team building, jer su spoznali koliko to doprinosi smanjenju akumuliranog stresa, razvoju timskog duha, poboljšanju komunikacije između zaposlenih, kreativnom rješavanju problema, poštovanju ravnopravnosti unutar grupe i da je uspjeh zajednički cilj.  Do zimske sezone mislili smo i na individualne goste koji žele napraviti predah na planini, tako da imamo i primamljive pakete: romantični, porodični, dnevni antistreswellnes paket. Bitno je ostati zdrav i nama je prioritet zdravlje naših gostiju i uposlenika. Sreća je što smo mi narod koji se brzo adaptira i što smo uspjeli da se prilagodimo svim preventivnim mjerama i nastavimo sa životnim aktivnostima makar i u okvirima sadašnjih mogućnosti.

Dakle, uveliko već traju i pripreme za zimsku sezonu?

– S obzirom na rezervacije koje do sada imamo,  a svakim danom pristižu nove, optimist sam i nadam se lijepoj sezoni. Naš hotel ima mnogo smještajnog kapaciteta, različite strukture soba, samim tim i cijene su različite, što daje više mogućnosti našim gostima za planiranje shodno budžetu. Prethodnih godina Jahorina je bila poznata i po večernjim zabavama, a sada će akcent biti više na dnevnom uživanju uz muziku i raznim promocijama na terasi hotela. Prostranost hotela„Vučko“ je nešto zbog čega se, također, gosti lakše odlučuju za nas. Vole nas i vlasnici kućnih ljubimaca, jer su njihovi ljubimci dobrodošli u naš hotel.

Hoće li biti popusta u cijenama?

– Za one koji već sad planiraju zimski odmor imamo pogodnosti gdje ranim rezervacijama mogu ostvariti i do 20 posto popusta, a shodno situaciji otkazna politika je fleksibilnija te gosti nemaju strah da će im novac ostati zarobljen ukoliko budu spriječeni da dođu. Zahvaljujući iskustvu i angažmanu tima Olimpijskog centra Jahorine, planina svake godine dobija sve više sadržaja, ima vještačko osnježivanje, a ono što je posebno bitno skijašima – i sve bolje staze. Rad na stazama je bio u više faza. Ove godine je treća i posljednja faza završena. Na svim stazama je samljeven kamen, pokrivene su humusom i zasađena je trava, što omogućava bolji kvalitet, lakšu pripremu staza i brži početak sezone.

Kako vidite turizam u Bosni i Hercegovini općenito?

– Za ovih nekoliko godina imala sam priliku da vidim razne krajeve Bosne i Hercegovine, potpuno sam oduševljena pripodnim ljepotama koje posjeduje i mogućnošću da se toliko nevjerovatnih mjesta vidi na maloj udaljenosti. Turisti širom svijeta su počeli da posjećuju BiH u želji za novom destinacijom, nažalost, to je zaustavljeno pojavom pandemije. Kako svaka loša stvar nosi i nešto dobro, tako je i ovo doba Corone donijelo povratak prirodi i pravim vrijednostima, pa su ljudi s ovih prostora počeli da pridaju važnost mogućnostima za kvalitetan odmor u ljepotama  ove zemlje. Svakako će i ova situacija proći i treba se dobro pripremiti za te dane.

Najbolja stvar za turizam u BiH, koja bi trebala da se desi uz pomoć svih organa vlasti, svih turističkih organizacija i zajednica, jeste promocija Bosne i Hercegovine kao destinacije. Ne treba praviti podjele na entitete,  kantone već da zajedničkim angažmanom napravimo promociju destinacije, a kad turisti krenu da ponovo dolaze, onda se možemo boriti  svako za sebe kvalitetom i uslugom. To je najkraći i najbolji put do turista širom svijeta.

Sada je pravo vrijeme da se prikupe sve ponude sadržaja koje BiH može da pruži tokom cijele godine, napravi promotivni spot i osmisli sajamski nastup. Važno je samo da ne gubimo vrijeme žaleći nad situacijom već da uradimo sve što možemo i budemo spremni za bolje dane – poručuje Aleksandra Obradović.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti