Admir Murtezić, direktor Sektora korporativne komunikacije ZiraatBank BH: Osmijeh nema cijenu

Piše: Lejla Bejdic

Rastao sam zajedno s mojom bankom, sa svojim kolegama, instalirali smo prve ATM aparate, izdali prve kreditne kartice, prve POS terminale, ja sam i krečio i otvarao nove filijale. Najviše volim komunikaciju koju baziram na dijalogu. Uživam da slušam mlade ljude, dajem im priliku. Supruga Safija je moja podrška, kada me svi umore, ona ima snage da učini da dan opet dobije smisao

Admir Murtezić, direktor Sektora korporativne komunikacije „ZiraatBank BH“, rođen je 1981. u Sarajevu, gdje je završio osnovno obrazovanje. Nakon toga put ga vodi u Tursku, u Ankaru, gdje upisuje gimnaziju, uspješno diplomira i usmjerava se na visoko obrazovanje. Za taj grad kaže da ga vežu najljepše uspomene. Admir je uspješan poslovan i porodičan čovjek koji posljednje četiri godine sa svojim timom koordinira i kreira brend Ziraat Grupacije u Bosni i Hercegovini. Samo za „Azru“ opisuje svoj put uspjeha.

– Moj put uspjeha je bio poprilično zanimljiv u najmanju ruku. Kada ste 18 godina u jednoj instituciji, mnogo je toga iza vas. Ja sam rastao zajedno s mojom bankom, sa svojim kolegama, instalirali smo prve ATM aparate, izdali prve kreditne kartice, prve POS terminale, ja sam i krečio i otvarao nove filijale. „Ziraat“ je moja porodica, primjera radi, sve ove stvari sam uradio sa svojim vjenčanim kumom Jasminom Bešovićem, a on je samo jedan od mnogih koje mogu nazvati svojima, porodicom.

Danas sam direktor, ali to je samo moja pozicija, ja sam, prije svega, kolega, dostupan svima i tu da slušam. Volim reći da sam spona želja i mogućnosti, kako banke, tako i klijenata – govori Murtezić.

Koji je posljednji projekt koji biste željeli istaknuti?

– To je definitivno mobilno bankarstvo „ZiraatBank BH“. Dugo smo radili na tome i slobodno mogu reći kreirali najmoderniju i najsigurniju filijalu u vašim domovima. Pored svega, besplatna je.

Banke su se posljednjih godina zaista probudile u smislu oglašavanja. Iz jedne relativno zatvorene i konzervativne industrije danas dolaze vrlo kreativne kampanje, a oglašivača je mnogo. Kako Vi gledate na to? Koji je najbolji potez koji je uradila „ZiraatBank BH“ s Vama na čelu?

– „ZiraatBank BH“ je uvijek bila prisutna u medijima, iz razloga što smo mi pokretač mnogih projekata od važnosti za stabilnost makroekonomske slike BiH. Kreditna linija za povratnike i poljoprivrednike s kamatnom stopom od 0% je bila jedna od naših najboljih reklama, jer se danas članovi mnogih porodica školuju, prehranjuju porodice uz našu podršku, odnosno Republike Turske. U posljednje četiri godine počeli smo više da komuniciramo digitalnim kanalima, ali opet se vraćamo na početak, nastavili smo da podržavamo priče koje našu naciju čine jedinstvenom. Reprezentacija Bosne i Hercegovine u nogometu je definitivno jedna od najljepših priča u novijoj historiji. Kao ekskluzivni sponzor Nogometnog saveza BiH ponosni smo bili u Brazilu, plakali od sreće u Litvaniji, radovali se u Zenici nebrojeno puta, osvojili Belgiju. Nama je marketing ulaganje u projekte i ljude koji ulažu u Bosnu i Hercegovinu i njen prosperitet.

Kako se trenutna kriza odrazila na vaše poslovanje i kako ste uspjeli poslovati dok se svijet suočavao s gubicima?

– Iskreno, mi radimo više nego prije. Bit ću možda neskroman, ali zaista, osim doktora i policije, bankarski sektor je odigrao najbitniju ulogu u stabilnosti u proteklom periodu. Niti jednog dana uplate nisu kasnile, penzije su bile blagovremene, banke otvorene. Ovim putem želim još jednom da se zahvalim svim svojim kolegama uz poruku da su oni za mene istinski heroji. Svi su oni ostavili porodice kući, došli na posao i učinili da finansijski sistem BiH nastavi funkcionisati. Više slušamo naše klijente, kreiramo rješenja i vraćamo nadu, jer samo zajedno možemo pobijediti pandemiju.

Koja bi bila vaša „tajna“ i recept za uspjeh te koja je filozofija vašeg poslovanja?

– Ljudi. Ja se radujem ljudima, svim, svih nacija, religija. To je moja tajna, razumjeti ljude i biti čovjek, ostati jednostavan, jer umjetnost življenja je jednostavnost velikih trenutaka, onda ti trenuci traju vječno.

Šta najviše volite u poslu, a šta bi Vam predstavljalo veliki izazov?

– Najviše volim komunikaciju koju baziram na dijalogu. Uživam da slušam mlade ljude, dajem im priliku. Meni je svaki dan novi izazov, jer marketing je poput malog djeteta, mijenja se iz trenutka u trenutak, raste, pada. Marketing je umjetnost kreiranja razlike, a, kada nema mjesta da budete drugačiji, onda nastupa kreativnost.

Koja je najveća cijena posla kojim se bavite?

– Manjak slobodnog vremena, prostora za porodicu i prijatelje.

Pređimo malo na privatno, ko je Admir kad ne radi?

– Isti onaj Admir s posla, samo bez kravate. Admir se smije, pozdravi komšiju, pusti muziku u autu dok ide na posao, uživa u druženju sa svojim prijateljim svakog petka. To je moja najveća pobjeda, što se bavim poslom koji volim.

rpt

Šta Vas najviše ispunjava u životu?

– Sin Afan. Volim da gledam kako raste, kako se raduje sitnicama. Ispunjava me njegova nevinost djeteta, tjera da budem iskreniji prema sebi. On je moja snaga da vjerujem da je svijet tu ne da živimo u njemu, nego da ga obojimo bojama koje nam prijaju. Moje su boje smijeha.

Jeste li ikada bili u prilici da birate između porodice i posla?

– Ne, moja porodica je navikla na moj radni tempo. Supruga Safija je moja podrška, kada me svi umore, ona ima snage da učini da dan opet dobije smisao. Sjajan je to osjećaj.

Kako počinjete svoj dan?

– Odradim polumaraton Titovom. Šalim se, ali sigurno ima elemenata životnog maratona. Buđenje, brijanje, spremanje, doručak, vrtić, čitanje mejlova i naravno poljubac.

Iz kakve porodice potječete?

– Kako postajem zreliji, namjerno izbjegavam riječ stariji, shvatam koliko su moji roditelji žrtve dali da bismo moj brat i ja danas bili normalni ljudi. Moji roditelji su jednostavni ljudi velikih manira. Nikada me nisu pitali za ocjene, ali jesu da li sam bio kod komšija na Božiću. Odgajali su nas da budemo ljudi, da dijelimo, da gosti u kući znače nafaku, a ne gužvu. Danas sam sretan što ih imam, što mogu da im vratim bar jedan djelić onoga što su oni nama podarili, a najviše ljubavi i životnog mira.

U koju estetiku se Vi, kad je riječ o modi i stilu življenja najviše uklapate?

– Volim klasiku, ali i hrabrost, hrabrost življenja, boja, riječi. Živjeti za mene znači postojati, a to ne može biti tiho i po aršinima. Treba šine života znati spojiti prema svojim vagonima želja, strahova, strasti. Ja sam onaj što voli estetiku osmijeha, mislim da je to nakit koji nema cijenu.

Šta bi Vam u karijeri još naročito bio izazov?

– Mislim da sada i nije pravi momenat da o tome govorim, ali sigurno širenje „ZiraatBank BH“ na tržištu BiH. Mi smo grupacija koja u svom portfoliju ima osiguravajuće društvo, real estate i konsalting institucije, tehnološki park. Volio bih da Bosna i Hercegovina kroz prizmu Ziraat Grupacije bude pionir digitalne transformacije bankarstva u našoj regiji.

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti