Dizajnerica Šejla Čampara: Želim približiti visoku modu bosanskoj ženi

Piše: Lejla Halimić

Šejla Čampara, 34-godišnjakinja iz Sarajeva, tokom pandemije odlučila je kreirati vlastiti brend odjeće i time ženama pružiti unikatne odjevne predmete koji su za svačiji ormar. Ova diplomirana kriminalistica otkrila nam je koliko ljubavi, truda i rada stoji iza njenog brenda i koji su njeni planovi za narednu sezonu.

– Postigla sam da radim ono što najviše volim, nešto što me ispunjava, čini potpunom i sretnom. Kada na to dobijete divne kritike, izvanredan feedback, to je za mene postignuće – kaže na početku našeg razgovora.

Kada ste došli na ideju da počnete vlastiti biznis? 

– Ovo je moj san otkako znam za sebe. Moje obje majke (nane) su šnajderice. Geni su odigrali svoj dio, valjda je odatle moja velika ljubav prema stvaranju odjeće. Sama sam crtala svoje maturske haljine, čak i onu u 8. razredu. Redovno pratim modnu scenu, u svojoj kolekciji imam burde iz sedamdesetih godina do danas. Volim da analiziram modele drugih brendova i obično navečer, kada legnem, razmišljam šta mi se na tom dizajnu sviđa, a šta bih promijenila. Ima dizajnera koji me posebno inspirišu. Izdvojila bih Zimmermana. Shvatila sam da želim na svoj način podići svijest i glas modnog dizajna u Bosni i Hercegovini na jedan viši nivo, približiti visoku modu bosanskoj ženi, odnosno učiniti odjeću s modnih pista pristupačnom u našoj svakodnevici.

Koliko je doba pandemije utjecalo na Vaš posao? 

– Da se pandemija nije desila, ja bih, vjerovatno, još čekala pravi momenat za svoj biznis, ovako sam naučila da se ništa ne čeka, nego da se ide u susret svemu i odmah, da grizemo za svoje snove, jer, ako mi nećemo, a ko će.

Može li se u BiH živjeti od modnog dizajna? 

– Još ne znam odgovor na to pitanje, ali, kada za godinu ili dvije budemo ponovno radili intervju, reći ću vam da može.

Šta „QuaLeé Shesign“ razlikuje od ostalih domaćih brendova? 

– „QuaLeé“ nije nastao isplanirano, smišljeno i kalkulisano. Nije nastao iz želje za novcem, nego iz velike ljubavi prema svakom pojedinačnom dijelu ovog procesa.  Od crtanja, biranja tkanina, rađenja šnitova, krojenja pa sve do finalnog proizvoda. To je prva razlika. Druga je što imamo unikatne stvari, od kojih izdvajam naše divne sakoe i kožne jakne, koje su tek u procesu stvaranja. Svi unikatni modeli su ručno rađeni i u njih je uloženo mnogo truda, vremena, a i novca. Ostale stvari su nastajale u hodu, tako što sam  kroz godine shvatila šta mi nedostaje na „tuđim“ stvarima, pa sam sada sve to primijenila u dizajnu svojih modela.

Šta su planovi za ljetnu sezonu kada je riječ o Vašem brendu? 

– Kada govorimo o ljetnoj sezoni, upravo sam iz radionice dobila urnek naše nove ljetne haljine. Riječ je o lepršavoj haljini šireg kroja, s volanom i, ako išta ljetna haljina mora, onda mora da bude bez leđa. Bit će u nekoliko boja, kao i materijala, od kojih bih izdvojila pamuk, jer je odličan materijal za ljeto. Osim haljina, imamo divne košulje, a za ljeto bih posebno izdvojila model „Posavka“. Imamo i „Sarajku“, koja je prilagođena baš svim godišnjim dobima, pa je ljeti možemo nositi kao haljinu. Za neke malo elegantnije i formalnije momente, tu je košulja „Bosna“.

Šta je Vaša inspiracija? 

– Žena je oduvijek inspiracija brojnim umjetnicima, što je ostalo zapisano kroz povijest i kroz razna umjetnička djela, bilo likovna, muzička, dizajnerska… Ja sam nastavila taj slijed. Žene su i moja inspiracija, jer nema veće sile od žene koja zna šta hoće. Moja muza je snažna žena 21. vijeka, a to je uspješna poslovna žena, koja je divna supruga i još bolja majka. Žena koja inspiriše druge, čija gracioznost ostavlja bez daha.

 

Pročitajte još