Maja Čengić – Miralem za “Azru” o online nastavi i povratku u školske klupe

Piše: Adela Kukic

Proces odvijanja nastave u posljednje dvije godine uveliko je promijenjen usljed pandemije Corona virusa. Druženja po školskim hodnicima i na velikim odmorima zamijenili su sjetni pogledi i pozdravi putem društvenih mreža. Školarcima se život odvijao unutar četiri zida, a „prozor“ u svijet je predstavljao ekran računara, laptopa ili mobitela. Međutim, ove školske godine školarci se vraćaju u školske klupe.

Prepoznatljivo lice malih ekrana, rado viđeno u bh. domovima, zasigurno je Maja Čengić-Miralem, koja nesebično prenosi pozitivnu energiju na sve koji se nađu u njenoj blizini. Osim što je uspješna u poslu kojim se bavi, Maja je majka devetogodišnjeg Vanje, koji uskoro kreće u četvrti razred osnovne škole. Kazala nam je kako Vanja uživa u raspustu, baš kao i sva ostala djeca, te da je prvi put bio u potpunosti samostalan dječak. Tokom boravka u internacionalnom kampu upoznao je nove drugare.

– Nakon boravka u kampu smo otišli porodično na more – kazala je Maja, koja je poslije povratka s odmora preuzela obaveze u vezi sa Sarajevo Film Festivalom.

Na pitanje raduje li se Vanja povratku u školu i nedostaju li mu drugari, Maja nam je odgovorila da se Vanja voli družiti s drugarima i kako jedva čeka da počne nova školska godina. Naglašava da je povratak u školske klupe stresan za sve roditelje, ali, kako je Vanja još u vrtiću stekao radne navike, te bez problema ispunjava zadatke koji se nađu pred njim, u njihovom domu to nije slučaj.

– Vanja je iznimno odgovoran i s njim nema problema kada je riječ o školi.

Nezaobilazna tema razgovora bila je situacija izazvana pandemijom Corona virusa, koja je poremetila svakodnevicu svima nama. Prilagođavanje novonastaloj situaciji, period koji je najviše pogodio djecu koja su se odjednom našla zatvorena unutar svoja „četiri zida“. Kako nam je Maja kazala, socijalizacija je nužna za svakog čovjeka. Izostanak „žive“ socijalne interakcije predstavlja jedan od nedostataka nastave koja se odvija online putem.

– Naravno, djeca su poželjela da se vide, da se druže. Pa i mi stariji se dugo vremena nismo vidjeli sa svojim prijateljima, nedostajala su nam druženja.

Neizostavno pitanje za svakog roditelja su dojmovi o online nastavi.

– Nikakvih problema nismo imali s online nastavom i ranije sam spomenula koliko je Vanja odgovoran. Moram, zaista, spomenuti i divnu učiteljicu OŠ „Isak Samokovlija“, Sajmu Gušić-Mršo, koja predaje Vanji. Ona nam je svima mnogo olakšala. Vanja je online nastavi pristupio kao „pravoj“, ponašao se kao da je u školi. Opredijelio se za online model nastave i nije dao da ga iko ometa dok nastava traje. Sve obaveze je izvršavao na vrijeme – kazala nam je na kraju razgovora Maja.

Pročitajte još