Kreativka Nadira Ahatović za “Azru”: Mjera je od suštinskog značaja kako biste izbjegli prelazak u zonu kiča

Piše: A. H.
Kreativka Nadira Ahatović, diplomirana grafička dizajnira iz Sarajeva prije sedam godina pokrenula je koncept pod imenom “Zavrzlama” što je njena kako ističe prva ljubav.
– Ulazak u svijet kreativnosti bio je spontan i inspirisan dubokom strašću prema umjetnosti. Želja za stvaranjem vizualno privlačnih iskustava vodila me je prema osnivanju Zavrzlama art studija, gdje smo uspješno spojili ljubav prema grafičkom dizajnu i umjetnosti, ne zaboravljajući tradiciju i duh naše domovine.
Inače šta sve radite u svom kreativnom opusu?
– Moj kreativni opus obuhvata širok spektar djelovanja, od dizajniranja prepoznatljivih personalizovanih postera, rokovnika, mapa grebalica do estetskog uređenja prostora. Za nas zidovi predstavljaju gola tijela koja zaslužuju najljepše kombinacije dizajnirane sa mnogo ljubavi.
Jeste li imali nekih neobičnih zahtjeva od kupaca?
Da, susreli smo se s nekoliko neobičnih zahtjeva kupaca, uključujući personalizirane umjetničke instalacije i kreiranje jedinstvenih koncepata za restorane. Ali to nas samo dodatno motivira da istražujemo nove i originalne ideje.
Gdje inače ljudi griješe kad je riječ o uređenju npr dječije sobe i zida?
– Često primjećujem da ljudi griješe kada pretrpaju prostor nepotrebnim detaljima, posebno u uređenju dječijih soba. Ravnoteža između funkcionalnosti i estetike ključna je kako bi prostor bio poticajan, a istovremeno prilagođen potrebama djeteta. Zato su naši Zavrzlama posteri pravi balans koji čuva najljepše uspomene zauvijek.
Koliko je važna mjera, ne otići u zonu kiča? 
– Mjera je od suštinskog značaja kako biste izbjegli prelazak u zonu kiča. Važno je pažljivo odabrati elemente i boje kako bi dizajn bio suptilan, autentičan i usklađen s ukusom.
Šta Vas pokreće u radu, gdje crpite ideje?
– U radu me pokreće želja za inspiracijom, a ideje crpim iz različitih izvora – putovanja, umjetnosti, ali i izazova koje postavlja svaki novi projekt. Inspiracija dolazi iz svakodnevnog života, a najviše od moje troje djece koji su mi motiv za sve što radim.
Već sedam godina radite, koliko je važan kontinuitet u radu?
– Sedam godina rada predstavlja kontinuitet koji je ključan za uspjeh. Kroz taj period, gradili smo prepoznatljiv brend i stvarali povjerenje kod klijenata. Kontinuirani razvoj i predanost omogućuju nam da ostanemo relevantni i inspirativni. Dokaz tome je i činjenica da smo u decembru nagrađeni zlatnikom grada Sarajeva za doprinos koji nudimo kroz naš studio.

Pročitajte još