Ljude iznenadio novi proizvod Louisa Vuittona: Modna kuća proizvodi najskuplji vizir

Piše: Redakcija

Bilo je samo pitanje vremena kada će i zaštitne maske i viziri biti pretvoreni u statusni simbol, a s tim trendom započeo je Louis Vuitton.

Luksuzna modna kuća izbacuje vizire sa svojim prepoznatljivim monogramom te kožnim i zlatnim detaljima. Vizir se sastoji od elastične trake s monogramom koja se stavlja oko glave i od pomičnog štita. Štit je također obrubljen Vuittonovim monogramom, može se preokrenuti prema gore te se nositi kao šešir, a ujedno je i fotokromatski, što znači da tamni u doticaju sa svjetlošću.

Dio američkih medija prenio je informaciju da će koštati 970 dolara (nešto više od 1602 KM), no Business Insider piše da su iz Louisa Vuittona rekli da tačna cijena još uvijek nije određena.

 

Vizir bi se u prodaji trebao naći krajem oktobra, a već je izazvao raspravu na društvenim mrežama. “Takav možete naći za tri dolara u trgovinama”, “Ubijte me odmah”, “Hiljadu dolara za zaštitnu masku? Ok, samo dok svi vide logo…”, “Ovo je neprimjereno”, “Bešćutni ste”, pišu neki sad po društvenim mrežama.

Louis Vuitton donirao zaštitnu opremu

I dok dio ljudi kritizira ovaj proizvod francuskog brenda te ih napadaju da su “bešćutni” ili da su “trebali donirati maske medicinskom osoblju”, mnogi od njih zaboravljaju da je početkom aprila Louis Vuitton prenamijenio svoje francuske tvornice za izradu nehirurških maski.

Matična kompanija LVMH tad je također objavila da će tvornice koje obično proizvode parfeme i kozmetiku koristiti za izradu sredstava za dezinfekciju za besplatno dijeljenje francuskim zdravstvenim radnicima.

21.000 maski donirali su i New Yorku koji je ovog proljeća bio žarište pandemije u SAD-u.

Pročitajte još