Kakva kraljica: Umjesto kozmetičke linije ili modne marke, Cher lansirala svoj brend sladoleda

Piše: L. K. P.

Umjesto nove kozmetičke linije ili modne marke, pop pjevačica i glumica Cher započela je nesvakidašnji biznis: pokrenula je vlastiti brend sladoleda. Na svom Instagram profilu koji prati 359 miliona ljudi, obavijestila je javnost željnu novih okusa ledenog osvježenja da će ih, žive li U Los Angelesu, u kvartu posjetiti sladoledarski kamion ukrašen njenim likom.

U videu kojim je objavila čime će se baviti, vidi se kamion veselih boja u kojem će se prodavati paleta okusa zvjezdanog sladoleda Cher-lato.

Nije navela koje će okuse ponuditi no fanovi su oduševljeni i bez tog detalja. Neki su se osvrnuli na refren njenog hita “Believe” i objavili upit: “Vjerujete li u sladoled nakon ručka?” dok drugi imaju konkretne prijedloge.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cher (@cher)

“Molimo vegansku verziju”, poručuju fanovi. Drugi bi voljeli da u ponudu uvrsti sladoled s okusom dinje, prenosi Daily Mail.

Divu koja je u maju proslavila 77. rođendan, a ove godine obilježava okruglu, 60. godišnjicu otkako je započela karijeru u zabavljačkoj industriji (1963. počela je pjevati prateće vokale u izdavačkoj kući glazbenog producenta Phila Spectora), zacijelo zabavlja lansiranje sladoleda. Njeno bogatstvo danas se procjenjuje na 380 miliona dolara i zarada od sladoleda nije joj prijeko potrebna da bi luksuzno živjela.

Pa ipak, dobrodržeća diva ne pomišlja na mirovinu. Na Instagramu se nedavno pohvalila novim singlom i najavila njegovu objavu na vinilu. S obzirom na značajnu godišnjicu, nema sumnje da Cher do kraja godine priprema muzičko iznenađenje, a sladoled i singl samo su uvod u događaj.

Pročitajte još