Ovo je recept dobrog starenja Brada Pitta: U ovom se krije tajna njegovog izgleda

Piše: L. K. P.

Prema svemu sudeći Brad Pitt otkrio je tajnu dobrog starenja. Koristeći antioksidanse dobivene iz vinove loze u njegovom vinogradu, Pittova francuska marka za njegu kože Beau Domaine otkrila je recept za ‘lijepo starenje’

Filozofija njege kože Brada Pitta glasi ‘neka bude jednostavno’: ‘Sredstvo za čišćenje, serum, krema. I to je to’, objašnjava.

„Isprobao sam brojne proizvode prije, a neki su uključivali mnoge korake i to nije za mene, trebam jednostavnu rutinu.“

Za 60-godišnjeg Pitta ova jednostavna rutina dolazi od njegove francuske marke za njegu kože Beau Domaine, koju je suosnovao s porodicom Perrin, koja je također njegov partner u proizvodnji vrlo popularnog ružičastog vina Côtes De Provence iz njegovog biodinamičkog vinograda, Château Miraval. Zajedno sarađuju od 2012.

Beau Domaine nije isključivo namijenjen muškarcima. Niti je osmišljen kako bi vratio sat unatrag – kao što Pitt kaže, ‘izraz ‘protiv starenja’ je pogrešan’ – već kako bi poboljšao zdravlje kože tijekom vremena koristeći antioksidanse dobivene iz vinove loze.

– Vjerujemo u dobro starenje, sa zdravom kožom koja graciozno stari, dodaje.

U vremenu kada se čini da svaka pripadnice prestižne A-liste ima novu kozmetičku liniju, Pitt je sam energično testirao proizvode godinu dana prije samog lansiranja proizvoda za njegu kože, 2022. godine.

– Znam da se novi proizvodi lansiraju gotovo svaki dan, pa da nisam sam vidio stvarnu razliku na svojoj koži, ne bismo se trudili’, objašnjava.

„Istina, ne bismo to učinili da nismo smatrali da ovdje postoji nešto valjano, nešto originalno, nešto što funkcionira.“

Brad Pitt je primijetio promjenu u teksturi svoje kože i bio je kako kaže, ‘stvarno iznenađen’ rezultatima.

Beau Domaine ima koristi od stručnosti prof. Pierre-Louisa Teissedrea, stručnjaka za fenolne spojeve iz grožđa, i genetičara prof. Nicolasa Lévyja, koji je istraživao progeriju, iznimno rijedak genetski poremećaj koji uzrokuje prerano starenje kod djece. Petnaest godina u izradi, linija za njegu kože ima dva patentirana aktivna sastojka, GSM10 i ProGR3.

Pristup je razmatran od samog početka: ‘Naš cilj je oponašati organske cikluse prirode, gdje otpad ne postoji’, objašnjava Pitt. ‘Sve što se baci postaje hrana za nešto drugo.’ Primjer: boce koje se mogu ponovno puniti pokrivene su rustikalnim drvenim čepovima napravljenim od starih vinskih bačvi.

Proizvodi, koji već imaju vjerne sljedbenike, odgovaraju Pittu bilo da je u Provansi tijekom proljeća ili u Americi tijekom zime, budući da postoje dvije formule – jedna tečna, druga bogatije teksture – za upotrebu prema tipu kože i vremenskim uvjetima. Svi proizvodi mirišu suptilno i svježe.

Opisujući njegu kože kao ‘porodičnu avanturu’, suosnivač Pierre Perrin kaže nam da izvrsne recenzije dosadašnjih proizvoda ‘potvrđuju godine napornog rada i brend u koji duboko vjerujemo, a koja odražava iste vrijednosti poštovanja prema prirodi kao i naša porodična vinarija.

Pročitajte još