Hermes lansirao prvu beauty liniju: Karmini dolaze u čak 24 nijanse

Piše: Redakcija

Obećanje dato prošle godine da će lansirati svoju prvu beauty liniju, francuska modna kuća Hermès ispunila je prošlog mjeseca. Promovirala ju je u Parizu projekcijom lika konja, odnosno ulja na platnu pod imenom “Whistlejacket” umjetnika Georgea Stubba. Razlog zbog kojeg su se odlučili za konja je taj što je on snažna, graciozna i žestoka životinja, te kako ističu, krajni simbol vanjske ljepote.

Srce kolekcije su ruževi u 24 nijanse, 14 satenske, a 10 mat teksture, u bojama od intenzivno crvene do električno ružičaste. Prate ih bezbojni balzam za usne, kist za nanošenje ruža, univerzalna olovka za usne i Poppy Lip Shine sjajilo s notom narančaste boje i šljokicama koje usnama dodatno pojačavaju sjaj.

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti