Čast da ih prezentira pripala je glumici Zani Marjanović, koja je zbog svog mladalačkog i elegantnog izgleda, te umjetničkog duha oličenje vrijednosti L’Oréal Paris brenda. Tako se i naša Zana pridružila listi slavnih svjetskih umjetnika koji su sarađivali s ovom kompanijom.
– Velika čast mi je biti posebna gošća L’Oreal Paris-a koji je tako dugo prisutan u svijetu filma i koji donosi onu iskricu glamura u svijet zaljubljenika u filmove, svijet stvarnih i nestvarnih likova, čaroban svijet zbog kojeg se već 19. put ovdje i nalazimo. Prepustila sam se u stručne ruke L’Oreal Paris vizažista i od njih sam naučila mnoge trikove i detalje. To će mi pomoći u svakodnevnim pripremama, ali na ovakvim događanjima sa zadovoljstvom ću se ipak prepustiti stručnim rukama – kazala je Zana, koja je tog dana izgledala poput holivudske dive.
Brojnim novinarima, koji su prisustvovali ovoj promociji, obratio se i Laurent Sorieul, generalni direktor Divizije robe široke potrošnje L’Oreala ADRIA.
– Na prošlogodišnjem Festivalu su naši vizažisti u devet dana i 108 radnih sati kreirali 419 make up look-ova za više od 120 filmskih umjetnika i specijalnih gostiju. To je bio dovoljan razlog da se odlučimo da budemo i ove godine dio ove sjajne priče i da sa L’Oréal Paris proizvodima pomognemo da zvijezde SFF-a zablistaju u pravom sjaju.
L’Oreal vizažisti su na prošlogodišnjem SFF-u kreirali 419 make-up look-ova za više od 120 filmskih umjetnika[nggallery id=90]