Zavirite u Louboutin carstvo visokih potpetica

Piše: E.M.

Čuvene crvene lakirane potplate Christiana Louboutina na svim njegovim remek-djelima obuće učinili su ga jednom od živih legendi u svijetu mode cipela. Njegove maštovite, ali zavodljive štikle su glavno obilježje svake poznate ličnosti visokog profila, kao i svake žene na svijetu koja voli visoku modu. Kada saznate nešto više o ovom poznatom dizajneru, bit će vam jasnija njegova tolika slava.

 

Interes za modu

Christian Louboutin rođen je 1963. u Parizu. S obzirom na to da je odrastao s majkom i tri sestre, jer mu je otac uglavnom bio odsutan, pretpostavlja se da je to bio jedan od razloga zbog kojih je razvio interesovanje za ženske dodatke kao što su cipele i torbe još u ranoj dobi. Prilikom posjete jednom muzeju u Parizu, pažnju mu je privukao znak da cipele s visokom potpeticom nisu dozvoljene u prostorijama, jer oštećuju drveni pod. Budući da Louboutin dotad još nije vidio cipelu s visokom potpeticom, znak ga je fascinirao. Pošto je njegova radoznalost bila podstaknuta, počeo je da skicira cipele, ignorirajući školske studije. Njegov život se vrtio oko umjetnosti i kulture, koja je postepeno prelazila u njegove dizajne.

 

 

Učenje dizajna cipela

Uz vrlo malo formalnog obrazovanja i ne vjerujući konvencionalnom poslovnom modelu, vjerovao je da cipele služe vrlo maloj svrsi i da su namijenjene samo da se žene osjećaju samopouzdano i sretno. Taj sistem vjerovanja upravo je ono što ga je izdvojilo od njegovih vršnjaka i postalo jedan od ključnih elemenata brenda.

Njegovi marljivi napori doveli su ga do posla kod Charlesa Jourdana početkom 1980-ih, gdje je naučio više o dizajnu cipela i industriji obuće. Naoružan iskustvom u dizajniranju cipela, osjećao se sigurnim da će sam krenuti u akciju. Nakon što je neko vrijeme radio kao slobodni dizajner cipela, Louboutin je otvorio svoju prvu radnju u Parizu 1991. Jedna od njegovih prvih poznatih mušterija bila je princeza Caroline od Monaka. Njeni javni komplimenti o Louboutinovim cipelama s visokom potpeticom uveliko su pomogli da se njegovo ime i istaknutost poveća.

 

Stvaranje brenda

Ubrzo je Louboutin bio jedno od imena u usponu u svijetu visoke mode. Ali, osjećao je da nešto još nedostaje. Kao i kada je ranije otkrio cipele s visokom potpeticom, ideja o crvenim potplatima također mu je slučajno bljesnula u svijest. Ova inspiracija ga je pogodila nakon što je vidio kako jedna od njegovih pomoćnica lakira nokte u crveno. Ubrzo je lansirao svoje prve cipele s crvenim đonom i tako je uspio izboriti svoj jedinstveni model na tržištu vrhunskih cipela.

Louboutinovi crveno lakirani đonovi u njegovim vrlo umjetničkim, ali zavodljivim štiklama na kraju su ga svrstali na listu svjetske modne elite. Njegove kreacije nosile su mnoge poznate ličnosti, uključujući holivudske zvijezde kao što su Madonna, Christina Aguilera, Jennifer Lopez, Blake Lively, Beyoncé, Tina Turner te Sarah Jessica Parker, čiji je moderan lik u seriji “Sex and the City“ često paradirao u Louboutinovim štiklama.

 Od skice do dizajnerskih cipela

Činjenica je da Louboutin cijeni bolje stvari u životu, a to uključuje i nekretnine. Louboutin je jednom prilikom otkrio kako je toplina ključna, te da mu je teško stvarati preko zime. Stoga ne bi trebalo biti iznenađenje da dobro proputovani Louboutin radije dizajnira cipele na lokaciji u sezonski prikladnim mjestima.

Nakon što se smjesti na svoju lokaciju s direktorom studija Hugom Marchandom, priprema dizajn cipela za svoju sljedeću kolekciju. Kada dobije inspiraciju iz svijeta oko sebe, Louboutin krene sa skiciranjem i potom se događa magija. Kada su skice gotove, Louboutin ih šalje u fabriku u Milanu, gdje se stvaraju prototipovi – koji ponekad nisu ono što on očekuje. Nakon što su ih Louboutin i Marchand pravilno analizirali, ponovo se sastaju kako bi razgovarali o sljedećim koracima, kada odlaze na posebno mjesto gdje se prave konačne promjene.

Popularnost njegovih cipela dovela je do toga da se na tržištu nalazi i velik broj krivotvorina, a s ciljem borbe protiv tih prevara Louboutin je postavio vlastitu web stranicu, kako bi se pozabavio problemima u vezi s falsifikatima i podmetanjima. Iako je Louboutin tužio druge kompanije zbog upotrebe njegove ideje o crvenom đonu, Evropski sud pravde je presudio da on ne može tražiti zaštitni znak boje potplata cipela. To se dogodilo u februaru 2018. godine, čime su oslabljene tvrdnje dizajnera.

 

Modno carstvo

Louboutin je, također, proširio svoj smisao za modu izvan područja ženske obuće 2010. godine, lansiranjem linije muških cipela – još sa zaštitnim znakom vanjskih potplata. Godine 2014., izdao je vlastitu beauty liniju, koja uključuje parfeme, ruževe, lakove za nokte, a 2016. ušao je i na tržište modernih torbica. Sa svojom strašću i talentom, Louboutin uspijeva da proda više od 500.000 pari svojih nadrealnih, prelijepih cipela svake godine. Ovo je pravi podvig, jer cipele mogu koštati oko 400 do više od 6.000 dolara.

Louboutin danas posjeduje više od 150 trgovina u mnogim dijelovima svijeta, uključujući SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo, Ujedinjene Arapske Emirate i Kinu. Čak iako njegove cipele nisu dostupne lokalno u određenim područjima, mnogi ljudi u nekoliko zemalja i dalje žude za njima.

 

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti