Prva digitalna awareness kampanja u Bosni i Hercegovini

Piše: Marketing

Prva digitalna awareness kampanja u Bosni i Hercegovini

Renomirani suncare brend Carroten je u saradnji sa agencijom Led Media realizovao prvu awareness kampanju koja je u realnom  vremenu informisala građane o UV zračenju tokom cijelog dana.

 

Uz pomoć novih tehničkih dostignuća na digitalnim city light-ovima prikazivane su aktuelne informacije u zavisnoti od doba dana.

 

Tokom kampanje prikazivan je UV indeks zračenja u realnom vremenu sa preporukom za odgovarajuće Carotten proizvode. Za kraj kampanje na city light-u koji posjeduje touch screen realizovan je interaktivni kviz. Tom prilikom građani su imali priliku da se zabave, saznaju informacije o proizvodima i dobiju poklon proizvode sa UV zaštitnim faktorom.

Kampanja je prvenstveno doprinijela podizanju svijesti o štetnosti UV zračenja ali i savjetima o određenim proizvodima za efikasnu zaštitu i njegu kože. Ovo je samo jedna u nizu ovakvih kampanja koje se planiraju realizovati ovoga ljeta, a koje će u potpunosti promijeniti percepciju outdoor oglašavanja na BiH tržištu.

 

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti