Modni uspon Georgine Rodriguez: Od prodavačice u butiku do zaštitnog lica poznatog brenda

Piše: L. K. P.

Georgina Rodríguez, najpoznatija kao partnerica slavnog nogometaša Cristiana Ronalda s kojim je u vezi sedam godina, polako ali sigurno osvaja modni svijet. Nekad je bila prodavačica u Guccijevom butiku u Madridu, a sada je modna inspiracija. Influenserica i model španskih i argentinskih korijena u svojoj 30. godini postala je novo lice Guessa, odnosno kampanje za jesen/zimu 2023. Guessa i Marciana, ekstenzije brenda s elegantnom ženskom odjećom i modnim dodacima.

Guess je kroz povijest dokazao da ima „dobar nos” za odabir lica koja će ga predstavljati i mnogim je manekenkama bio odskočna daska u njihovim uspješnim karijerama. Kako piše Hello, manekenke kao što su Claudia Schiffer, Kate Upton i Adriana Lima postale su poznate nakon što su bile Guessovi modeli.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by GUESS (@guess)

Novu kampanju režirao je glavni kreativni direktor brenda Paul Marciano, a snimila je italijanska fotografkinja, influenserica i model Nima Benati koja se prije koju godinu našla na popisu odabranih „Forbesovih” 30 ispod 30 godina na polju umjetnosti i kulture u Evropi.

– Htjeli smo snimiti jedan dan u Georgininom životu, zalazeći iza vela kako bismo uhvatili pogled u glamurozni život superzvijezde. Georgina je snažna, samouvjerena i odlučna žena. Ova kampanja i lokacija u potpunosti odražavaju ne samo njenu prirodnu ljepotu, već i njenu senzualnost, dinamičnost i unutrašnju snagu, savršeno interpretirajući viziju i stil brendova, rekao je Marciano.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio)

Georginu su u Guessovim kratkim haljinama i drugoj odjeći fotografirali u madridskom hotelu Santo Mauro iz 19. stoljeća, u ambijentu raskošnih hotelskih soba i vrtova. Kolekcija sadrži niz haljina koje laskavo naglašavaju figuru pješčanog sata, od materijala korišteno je lagano pletivo, ali i baršunaste teksture koje savršeno idu s krojevima odjeće. Georgina je izjavila kako je uistinu počašćena time što su je pozvali iz Guessa, jer voli taj brend i vrijednosti koje predstavlja.

– Volim nositi njihove kolekcije jer me čine osnaženom, a opet seksi. Imaju jasan ženstven karakter, a bit koji izražavaju bezvremenska je, zaključila je nova modna muza.

Pročitajte još