Kenergy je stigao među muškarce: Barbiemanija pala u drugi plan

Piše: I. H.

 

Dok je “barbiemanija” zavladala ženskim svijetom, pojavio se novi trend popularan među muškarcima “kenergy”. Riječ je o odjevnom stilu inspirisanom lutkom Kenom, koji osmišljavaju dizajneri poznatih modnih kuća, a nose slavni i skroz realni muškarci.

 

Obzirom da je lutak Ken uvijek u “sjeni” lutki Barbie, tako je i u globalnoj barbiemaniji, koju je pokrenuo film nazvan prema popularnoj Mattelovoj kreaciji, stil Kennetha Carsona pao u drugi plan. Njegov način odijevanja, postao je, zapravo, puno revolucionarniji od onog plastične mu partnerice, naročito kad se prenese u stvarni svijet: roza boja tipična za taj par nije ni izdaleka toliko popularna u muškoj garderobi kao u ženskoj.

Tako da prava zvijezda novinskih konferencija i svečanih predstavljanja te komedije, u režiji Grete Gerwig, nije Margot Robbie (33), koja se našla u ulozi slavne lutke, već Ryan Gosling (42) u ulozi Kena. Ovaj američki glumac je, za predstavljanje u Los Angelesu, obukao blijedo-rozo odijelo modne kuće Gucci, koje je upotpunio bijelim cipelama, koje su, inače, same po sebi rizične za kombinovanje.

U drugoj prilici imao je bomber jaknu boje fuksije brenda Acne Studios, a kombinacije su uključivale i ruze košulje, te kratke majice bez rukava, kao i niz odijela svijetlih, pastelnih boja raznih brendova.

 

Holivudski glumac Ryan Gosling, filmski lutak Ken u odijelu Gucci

 

“Kena niko ne kupuje zbog njega već zbog Barbie. S Kenom se niko ne igra, zbog toga se trudim njegov lik učiniti što zanimljivijim i na crvenom tepihu” izjavio je Ryan. U ovoj njegovoj filmskoj i stilskoj interpretaciji, Ken nije neki poženstvenjeni papučar, već prava muškarčina – bez obzira što je u rozoj odjeći.

Ryanov stilist, Mark Avery njegov stil naziva ‘kenergy‘ (kenergija), tvrdeći da muževnost ne dolazi iz boje ili kroja odjeće, ali svakako može pripomoći.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BARBIE (@barbiethemovie)

“Najvažniji je stav i energija kojom muškarac zrači bez obzira na to što je obukao, ali boje koje se smatraju ženskim itekako naglašavaju njegovu samouvjerenost” rekao je Mark, ističući kako te nijanse uključuju sve tonove roze, ljubičaste i crvene. Zapravo nije rekao ništa novo ni revolucionarno, jer su te boje nekad bile dio muške garderobe.

Inače, roza boja se do početka 20. stoljeća smatrala bojom za dječake, a svijetloplava bojom za djevojčice. Kao što je istakla Leatrice Eiseman, direktorica Instituta za boje Pantone, roza je bila povezana s crvenom koja je smatrana strastvenom, agresivnom i moćnom, a to su atributi koji su bili rezervisani za muškarce; dok je plava bila boja nježnosti i kontemplacije, što su bili poželjni atributi za žene.

Pročitajte još