Nakon 34 godine: Ponovo objavljena Madonnina zabranjena reklama za Pepsi

Piše: I. H.

 

Nakon više od tri decenije, ponovo je objavljena Madonnina zabranjena reklama za Pepsi. Pjevačica je radila s proizvođačem gaziranih sokova na videu iz 1989. koji je promovisao njen hit Like a Prayer, a ugovor je vrijedio pet miliona dolara.

Međutim, samo dan nakon emitovanja reklame na MTV-ju vjerske skupine su se pobunile zbog prizora zapaljenih križeva i zavođenja sveca, a video je osudio i Vatikan. Uprkos tome, dvominutna reklama dosegla je 250 miliona gledalaca u više od 40 zemalja.

Ipak, bijes velikog dijela javnosti na kraju je natjerao Pepsi da povuče reklamu u aprilu 1989. i otkaže svoj sponzorski ugovor s Madonnom. No tokom dodjele MTV-jevog Video Music Awardsa u utorak navečer reklama je emitovana nakon više od tri decenije.

Umjetnici su tu da remete mir

Kraljica popa zahvalila je Pepsiju što su dozvolili da reklama ugleda svjetlo dana, istovremeno govoreći o svom umjetničkom integritetu.

“Prije 34 godine napravila sam reklamu za Pepsi kako bih proslavila izlazak svoje pjesme Like a Prayer. Reklama je odmah otkazana kada sam odbila promijeniti bilo koju scenu u videu u kojem ljubim afroameričkog sveca ili palim križeve. Tako je započela moja slavna karijera umjetnice koja odbija ugroziti svoj umjetnički integritet” ,napisala je na Instagramu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Madonna (@madonna)

Zahvalila je Pepsiju što su “konačno shvatili genijalnost njihove saradnje”, uz poruku da su “umjetnici tu da remete mir”. Uglavnom snimljena u crno-bijeloj tehnici, reklama prikazuje mnogo mlađu Madonnu koja sjedi ispred televizije s Pepsi limenkom u ruci dok gleda sebe na TV ekranu.

Pročitajte još