Ovogodišnja jesenska boja koja će dominirati modnom scenom je definitivno crvena.
Nedavno održane manifestacije Fashion Weeka širom svijeta i analiza ponašanja njihovih 120 miliona godišnjih korisnika modnoj platformi Stylight, potvrdili su privlačnost koju crvena boja trenutno uživa, a ovo su crveno obojene kategorije artikala koje na njihovim stranicama trenutno bilježe nagli porast interesa i prometa.
Crvene torbice
Crvene torbice oduvijek su simbolizirale moć, samopouzdanje i sofisticiranost. Modne kuće kao što su Louis Vuitton, Chanel i Prada predstavili su velik izbor crvenih torbica različitih oblika i veličina na nedavnom Fashion Weeku održanom u Parizu i Milanu.
Brojni dizajneri i brendovi prihvatili su neodoljivu privlačnost crvene boje, omogućujući ljubiteljima mode da pronađu savršenu nijansu koja će odgovarati njihovom stilu. Na Stylightu je zabilježen porast klikova na crvene torbice u iznosu od 30 posto, kao i za crvene verzije hobo torbi, a on je devet puta veći u odnosu na proteklu godinu.
Crvena kožna jakna
Kožna jakna, a posebno ona bomber stila, veliki je trend sezone. Tokom Fashion Weeka održanih u svjetskim metropolama, crvena kožna jakna pojavila se u kolekcijama brojnih modnih kuća kao što su Valentino, Alexander McQueen i Balenciaga, potvrđujući svoju svestranost i privlačnost.
Crvene kožne jakne zaintrigirale su ljubitelje mode pa je na Stylightu skočio porast zanimanja za njima za 14 posto, a općenito govoreći, za svu crvenu odjeću i modne dodatke klikovi su se povećali za 182 posto na ovoj popularnoj modnoj platformi.
Crvene sunčane naočale
Ljubitelje mode podjednako intrigiraju crveni modeli sunčanih naočala. Na nedavnom Fashion Weeku u Kopenhagenu one su se iznenađujuće pojavile na modnim pistama i među posjetiteljicama revija, potvrdivši svoj status trendi modnog dodatka. Na Stylightu je zabilježen porast potražnje za njima u iznosu od 66 posto.