Elegantno izdanje Kate Moss: Manekenka oduševila crnom kombinacijom

Piše: I. H.

Svakim svojim javnim pojavljivanjem Kate Moss pokazuje da je, zaista, modno nepogrješiva. Bez obzira da je li uhvaćena u opuštenoj šetnji bez šminke ili na crvenom tepihu, njezin besprijekoran stil vidljiv je u gotovo svakoj situaciji. Tako je bilo i u srijedu navečer kad je u Parizu prisustvovala partyju beauty poduzetnice Charlotte Tilbury, čija je bila zvijezda, ali ne samo iz modnih razloga.

 

49-godišnja manekenka pojavila se u dugoj crnoj haljini jednostavnog, ravnog kroja koja je opušteno padala preko njezinog tijela, te se jedino isticala interesantnim rukavima od tila. Ovaj prozirni materijal ukrašen je cvjetnim i cirkonskim aplikacijama koje su dale dašak glamura. Haljini je dodala crne sandale sa izuzetno visokom potpeticom i platformom, a u rukama je nosila Charlotte Tilbury pismo-torbicu koja na crnoj podlozi nosi mnoštvo srebrnih zvjezdica sačinjenih od srebrnih cirkona. Ova torbica je dio nove, praznične kolekcije brenda koja je bila i povod ovom eventu.

Naime, u srijedu je beauty poduzetnica službeno predstavila ovogodišnju prazničnu kolekciju koju je kreirala u saradnji s Rocket Fund AIDS fondacijom slavnog Eltona Johna. Upravo su on i Kate Moss jedni od zaštitnih lica ove kampanje za koju su snimili i reklamu koja obiluje šljokicama i sjajem kakvog smo naviknuti vidjeti kod Eltona Johna. Međutim, pjevača nismo vidjeli na pariškom partyju, a nije poznato je li zaista izostao podržati svoju prijateljicu Charlotte ili se samo nije želio pojaviti pred fotografima.

No, zato je 50-godišnja Tilbury privlačila poglede umjesto njega u interesantnoj asimetričnoj kreaciji koja kombinuje dva različita cvjetna uzorka, čipku i rese. 50-godišnja poduzetnica čiji su proizvodi oduševili svijet, poput Kate, outfit je upotpunila sandalama s platformom, no za razliku od manekenkinog minimalističkog izdanja, Tilbury je eklektičnom looku dodala još i ogrlicu nalik zmiji optočenu ljubičastim kristalima.

Iako je tek početak oktobra, praznična kolekcija je već u prodaji, a njezin je cilj “baciti svjetlo na misiju zaustavljanja AIDS-a posvuda kroz poruku ljubavi, sreće i prihvaćanja”, stoji u saopćenju koje je objavio Daily Mail. A upravo je blještava kampanja u kojoj, uz Carlotte, Eltona i Kate, učestvuju i druga zaštitna lica brenda viđena kao idealan način usmjeravanja reflektora na rad ove fondacije, ali i proizvoda koji čine prazničnu kolekciju.

Pročitajte još