Ovu porodicu Italijani nazivaju svojim Kardashianima

Piše: L. K. P.

Italijanska influenserica Chiara Ferragni polako je izgradila svoj imidž poznate influenserice i trendseterice u Italiji. Započela je s blogom “The Blond Salad”, na kojem se bavila modom i putovanjima, a danas ima vlastiti brend, agenciju te gotovo 30 miliona pratilaca na Instagramu, čime je među najpoznatijim influenserima na svijetu.

Karijeru je započela 2009. spomenutim blogom, a svoj rad je s vremenom proširila i na Instagram gdje danas, osim poslovnih saradnji, objavljuje svoju svakodnevicu koju joj trenutno uvelike ispunjavaju Leo i Vittoria, dvoje djece koje je dobila s italijanskim reperom Fedezom.

Osim njih, često se na Instagramu mogu vidjeti i njene sestre Valentina i Francesca te roditelji Marina Di Guardo i Marco Ferragni. Njena najmlađa sestra Valentina krenula je njenim stopama pa je trenutno posvećena influenserskom poslu koji joj je donio saradnje s luksuznim brendovima kao što su Prada, Dior, Fendi i Louis Vuitton, a ima i vlastitu liniju nakita, dok je Francesca otišla stopama njihovog oca i postala doktorica dentalne medicine.

Ipak, i kod nje se povremene mogu vidjeti plaćene objave različitih brendova. Modu su djevojke zavoljele zahvaljujući majci koja je jedno vrijeme bila u modnom biznisu, a danas je književnica koja iza sebe ima nekoliko krimi romana.

Upravo zbog toga što je cijela porodica prisutna na društvenim mrežama, Italijani vole Chiaru nazivati italijanskom Kardashiankom. Naime, i ona je, baš kao i Kim Kardashian, povukla svoje sestre u svijet Instagram marketinga, a dobro nam je poznato da i one sve imaju svoje dodatne biznise – od beauty brendova do vlastitih alkoholnih pića.

Ono što je dodatno potvrdilo da bi Ferragni mogli biti novi Kardashiani (evropski) je i činjenica da imaju svoj reality dokumentarac “The Ferragnez”, koji je nastao u produkciji magazima, a u seriji možemo vidjeti cijelu porodicu – od Chiare i Fedeza te njihove djece, to Chiarinih roditelja i sestara, ali i Fedezovih roditelja. Mnogi Italijani prigovaraju joj da previše eksponira svoju djecu u medijima te da gotovo više ne vide razliku između Kardashiana i Chiare.

Na te prigovore svojevremeno je odgovorio i Fedez u podcastu “Breaking Italy”:

“Kardashianke su reality show, a Chiara i ja smo samo prikazali mali isječak naših života”.

Ipak, mnogi se ne bi s njime složili. Naime, u martu prošle godine otkriveno je da on boluje od raka gušterače. Nakon objave i traženja privatnosti, poduzetnica i reper povukli su se s društvenih mreža. Ipak, u svom reality dokumentarcu prvu su epizodu posvetili Fedezovom zdravlju – sve od odlaska na rutinske preglede zbog astme do otkrića da ipak ima problema s gušteračom.

U istom tom dokumentarcu, Chiara se dotakla i tračeva koji su ih pratili ovog proljeća, nakon održanog San Rema. Naime, ona je bila voditeljica prestižnog italijanskog festivala, dok je on nastupao. Drama je nastala jer je repera na pozornici poljubio Rose Chemical, zbog čega su njih dvojica ukrala svu pažnju.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

– Zamolila sam ga da bude tu za mene, da ne učini nešto što bi moglo biti problematično, izjavila je Chiara i dodala da podržava svog supruga da kao umjetnik radi što hoće, ali da je ovog puta ona trebala njegovu podršku.

– Bila sam tužna, ljuta i razočarana. Svi su mi pružili ljubav i podršku, osim njega. Bilo je to jako teško, otkrila je poduzetnica detalje oko, očigledno, gotovo prijelomnog trenutka u njihovoj vezi jer dugo nakon toga se nisu pojavljivali zajedno, niti objavljivali zajedničke fotografije, a pričalo se da niti ne žive zajedno.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

– Ono što me brine je šteta koju sam ti napravio, uništio sam jedan od najvećih trenutaka tvoje karijere, dodao je Fedez. Sve skupa ostavlja dojam nepotrebne drame, samo radi kamera, s čime se slaže i talijanska spisateljica Selvaggia Lucarelli koja je istaknula kako je cijela epizoda samo suvišno Chiarino plakanje.

– Na kraju prosječan gledatelj suosjeća s dvoje sretnih milijunaša koji su odglumili dobro plaćeno kukanje, naisala je, dok se fanovi pitaju čemu dokumentarac kad već dovoljno privatnosti dijele na Instagramu. Odgovor se vjerovatno skriva u novcu.

Pročitajte još