Ponukana primjerom Rihanne, Lady Gage, Gwen Stefani, Selene Gomez i brojnih drugih pop zvijezda s vlastitim kozmetičkim linijama, čini se da bi i Adele mogla pokrenuti svoj beauty brend. Projekat je još uvijek tajna, no neki detalji ukazuju na to da je na pomolu nešto veliko, a kad god britanska pop diva nešto priprema u tajnosti, rezultat je upečatljiv i finansijski vrlo uspješan.
Nedavno je u Velikoj Britaniji zatražila registraciju nove firme The Shelbourne Collective Limited, te zaštitu imena i brenda. Zahtjev joj je odobren, a nagađa se kako će se njezina firma baviti “specijaliziranim dizajnerskim aktivnostima” – što ukazuje na to da djelatnost proširuje izvan muzike.
Vjeruje se da bi se dobitnica Oscara i Zlatnog globusa za pjesmu “Skyfall” (iz istoimenog filma o Jamesu Bondu), mogla usmjeriti na kozmetiku, no to nije sve što bi mogla proizvesti u nedavno registrovanoj firmi.
View this post on Instagram
Opis djelatnosti uključuje i poduzetništvo u modi, te modnim dodacima i dizajn ukrasnih predmeta za kuću. Odluka plavokose dive okušati se u poduzetništvu ne iznenađuje, jer su mnoge zvijezde zabavljačke industrije unosno pretvorile svoju slavu u business, piše Forbes. Budući da je nedavno završila svoju rezidenciju u Las Vegasu – “Weekends With Adele” – koju je u nekoliko navrata morala produžiti zbog jagme fanova za ulaznicama, mogla bi imati malo vremena za drugačiju kreativnost. U Las Vegas se vraća tek u januaru 2024., a kako se diva do sad odlučila na duže pauze između albuma (posljednji “30” objavila je 2021.), na oko slučajne “podudarnosti” upućuju na zaključak da Adele i ovaj put priprema nešto veliko.