Mladi par udružio snage: Od borbe za opstanak do 25 miliona eura godišnje

Piše: L. B.

Tezza Barton i Cole Herman pokrenuli su aplikaciju za uređivanje fotografija iz dva razloga: strasti i praktičnosti. 2017.godine mladenci su se borili da plate kiriju od 2.800 dolara u New Yorku, nastavili su sa nizom drugih poduhvata, ali nijedan nije bio posebno profitabilan i bili su razočarani.U to vrijeme, Herman je radio puno radno vrijeme kao programer softvera. Barton je bila slobodni fotograf i perspektivna influenserka, a onda su zajedno došli na ideju koja je iskoristila njihove veštine: kreiranje i prodaja filtera za fotografije na Adobe-u.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cole Herrmann (@cole_herrm)

U roku od nekoliko nedjelja, njihovi filteri su stekli pratioce, što je navelo par da lansira sopstvenu aplikaciju za uređivanje fotografija pod nazivom Tezza. Danas je Tezza lifestyle brend koji prodaje kolaže, odjeću i nedavno pokrenut časopis, pored vrhunske aplikacije za uređivanje fotografija i video zapisa. Kompanija sa sjedištem u Los Angelesu prijavila je prodaju od 26,5 miliona dolara prošle godine (25 miliona eura), ili 2,2 miliona dolara mjesečno u prosjeku (2 miliona eura), prema CNBC Make It.

„Počeli smo bez namjere da postanemo kompanija. Tezza je zaista lansirana kao strastveni projekat, način da ostvarimo dodatne prihode za plaćanje stanarine i preživljavanje u New Yorku“, naglašava Herman, napominjući da je fotografska karijera njegove supruge počela sa 16 godina i da je imala poseban talenat, jer je uređivala fotografije u stilu modnog časopisa i svoje radove dijelila na Instagramu.

Njen talenat su primijetili brendovi kao što su Urban Outfitters i Free People plaćajući joj da snima reklame za njihove proizvode. Do trenutka kada su se ona i Herman preselili u New York 2016. godine, prikupila je oko 20.000 pratilaca na društvenim mrežama. Radila je naporno 18 mjeseci kako bi sastavila kraj s krajem dok je unaprijedila svoju aplikaciju.

„Borili smo se stalno. Naš poduhvat uključivao je mnogo suza, pokušaja i grešaka. Mislili smo u početku da je to glupa ideja i da nikada nećemo uspjeti. Dugo nismo dobijali očekivane rezultate i bili smo frustrirani. To je zaista bila borba“, naglašava Barton.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cole Herrmann (@cole_herrm)

Da bi se Tezza razlikovala od svojih konkurenata, par je odlučio da kupcima ponudi pristupačan način da im fotografije izgledaju dostojne Instagrama. Svaka druga aplikacija odavala je neku vrstu profesionalnog izgleda, ali umjesto toga, Tezza je bila inovativna, sa svojim funkcijama za uređivanje fotografija koje su bile realnije, dok je njen ležeran milenijumski sleng osvojio brojne pratioce.

Njihov način razmišljanja se isplatio: Tezza se pojavljuje na Apple listi „Essential Photo & Video Apps“ i svrstava se među najbolje konkurente kao što su Lightroom i VSCO u prodavnicama aplikacija. Par danas ima mali tim zaposlenih, ukupno 12, kako bi uštedeli troškove i zadržali kontrolu nad „kreativnom vizijom“ brenda.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cole Herrmann (@cole_herrm)

„Strah od pokretanja nečega je najteži dio. Možda vaša prva ideja neće biti vaš konačni i uspješan proizvod, ali ćete naučiti sve što treba da znate o sljedećoj. Zaista smo shvatili da morate biti dosljedni i stvarati i u nekom trenutku u budućnosti ćete biti nagrađeni“, zaključuju oni.

Pročitajte još