Meghan Markle predstavila prvi proizvod svog novog brenda: Džem od jagoda

Piše: L. K. P.

Vojvotkinja od Sussexa i supruga princa Harryja (39), Meghan Markle (42), ne prestaje s iznenađenjima. Ovih dana lansirala je prvi proizvod iz svoje nove tvrtke ‘American Riviera Orchard’ – džem od jagoda!

Tegla džema, s vrlo profinjenom etiketom, poslala je na adrese 50 influenserica. Neke su se dame, poput modne dizajnerice Tracy Robbins i argentinske socijalistice Delfine Balquier, proizvodom i pohvalile. Objavile su fotografije džema na Instagramu te su se Meghan zahvalile na ukusnom daru.

Kako navode strani mediji, brend American Riviera Orchard usredotočit će se na dom, vrt, hranu i općenito životni stil. Lansirat će navodno i različite kućanske potrepštine, poput kuharica, posuđa…

Ovo nije prvi put da je Meghan na ‘čelu’ lifestyle brenda. Prije vjenčanja s princem Harryjem, vodila je vlastiti blog. Pokrenula ga je kao ‘strastveni projekt’ 2014. godine te ga nazvala ‘The Tig’, po svom omiljenom crnom vinu, rijetkom i skupom Tignanellu.

Pisala je o glumačkom životu, odnosu s porodicom i prijateljima, a njime je zarađivala oko 80.000 dolara godišnje. Doticala se u njemu i svojih srednjoškolskih dana, kad se nigdje nije uklapala.

– U mojoj su školi postojale klike: bijele djevojke, crne djevojke, Filipinke i latino djevojke. Kao osoba miješane rase osjećala sam se negdje između, pa sam dane zatrpavala izvanrednim aktivnostima, ne toliko zbog toga što su me zanimale, nego uglavnom zato da ne bih morala ručati sama – napisala je Meghan u blogu, koji je ugasila nakon što je srela princa Harryja.

Pročitajte još