Postoje određeni stilovi i modni komadi koje Francuskinje (blago rečeno) ne razumiju i ne prihvataju. Odrasle na estetici Jane Birkin i Coco Chanel – žene sa ovog podneblja morale su da uskoče u velike cipele i tako se, decenijama unazad, gradila svojevrsna estetika Francuskinja.
Coco je jednom prilikom izjavila: “Na izlasku iz kuće pogledajte se u ogledalo i skinite jedan aksesoar viška, onda ste tek spremni za polazak.”
Dakle šta Francuskinje nikada ne nose?
1. Helanke / trenerke
Kako je Karl Lagerfeld jednom izjavio: “Ako je trenerka vaš odabran modni komad znači da ste izgubili kontrolu nad svojim životom.”
Toga se, generalno, pridržavaju i Francuskinje. Koliko god da nekada žele komfor, ipak će ga zadržati isključivo za teretanu ili dan kod kuće. Nešto najležernije u čemu ćete vidjeti Francuskinje na ulici jesu dobre farmerice ili pantalone na crtu, bijele patike bez natpisa i logoa i neki slatki top.
2. UGG čizme
Djevojke koje njeguju filozofiju francuskog oblačenja UGG čizme svrstavaju u modni zločin. Ako vidite žene u Parizu da nose ovaj model čizama čvrsto vjerujte da su u pitanju turistkinje.
Umjesto ovog tipa obuće odlučit će se za čizme na malu četvrtastu štiklu i zaobljen prednji dio, nešto najsličnije modelima iz šezdesetih koje je nosila Sharon Tate. Za ravnu verziju biraju naizgled muški model cipela na pertlanje.
3. Koledžice
Ako pitate bilo koju ženu od stila – ovakve jakne treba da ostanu tinejdžerima u američkim srednjim školama. Iako veoma popularne u modnom svijetu, Francuskinje odbijaju da ih prihvate kao potencijalni modni komad u koji treba investirati. Uvijek će se prije odlučiti za dobru vanvremensku kožnu jaknu ili mantil.
4. Previše boja

Serija “Emily u Parizu” i njena glavna junakinja prikazuju sve suprotno od onoga šta je inicijalna estetika Francuskinja (i sve ono na šta Francuskinje odmahuju glavom). Dakle, dvije boje maksimum, plus eventualno neka u vidu aksesoara (ali rijetko). Boje koje dolaze u obzir su crna, bijela, teget, bež, siva i svijetloplava. Sve van toga predstavlja ozbiljan izlazak iz komfor zone.
5. Logomanija

Iako je jedna od najstarijih francuskih kuća, Louis Vuitton , svoj identitet izgradila na monogramu, Francuskinje se trude da ovaj trend preskoče jer se on kosi sa svim estetskim normama na kojima počiva njihova modna filozofija. Ako se nekad i provuče ovaj trend kroz aksesoar – na njima nikad nećete vidjeti kompletan izgled na kojem dominira logo. Chane torba ili šnala na kaišu završava posao.