Poznati filmski režiser Martin Scorsese isprobao se u ulozi umjetnika u novoj kampanji koja označava prvu saradnju između modnih brendova Kith i Giorgio Armani. Scorsese u Kith x Armani kampanji: Spoj filmske i modnih legendi.
Scorsese ovog puta staje ispred kamere, igrajući ulogu “Umjetnika” – sa istom strašću koju unosi u svoje filmove.
Ipak, za poznavaoce modne industrije ovo i nije ogromno iznenađenje jer Scorsese i Armani njeguju dugogodišnje prijateljstvo.
View this post on Instagram
Kith je američki modni i lifestyle brend osnovan 2011. godine u New Yorku, a igra treću ključnu ulogu u ovoj saradnji. Ronnie Fieg, osnivač Kitha, poznat je po sposobnosti da spoji uličnu modu sa luksuznim brendovima. Tako je Fieg prepoznao vrjednosti koje dijele Scorsese i Armani – ljubav prema New Yorku i beskompromisnu posvećenost umjetnosti, te je tako i nastala saradnja dva velika modna brenda.
Kolekcija će biti dostupna u ekskluzivnom pop-up iskustvu u New Yorku, prije globalnog lansiranja. Naime, Kith je preuredio gradsku kuću na Upper East Sideu, stvarajući jedinstveni prostor za prezentaciju kolekcije 6. i 7. septembra.
Globalno lansiranje kolekcije zakazano je za 13. septembar, kad će biti dostupna online prodaja.