Inovacije, održivost i kafa u zrnu: Nestlé najavio širenje poslovanja u BiH

Piše: A. P.

Danas je u otmjenom ambijentu sarajevskog restorana “Brix” održano ugodno druženje i prezentacija o dosadašnjim uspjesima, ali i novim planovima poslovanja kompanije Nestlé.

Predstavnicima medija prikazani su rezultati poslovanja ove svjetski poznate prehrambene kompanije, pozitivni trendovi u održivom razvoju, kao i doprinos inicijative “Čista umjetnost” u edukaciji građana o digitalnom otpadu.

Kafa u zrnu stiže u ugostiteljske objekte

Poseban fokus bio je stavljen na razvoj i širenje poslovanja kroz uvođenje NESCAFÉ kafe u zrnu u ugostiteljske objekte širom Bosne i Hercegovine.

– U prvom kvartalu 2025. godine bilježimo solidan rast i dobre rezultate poslovanja na nivou naše regije. Početak godine bio je izazovan, ali imamo sjajan tim i jako dobre planove za ovu godinu. Tržište BiH ima dosta potencijala za inovacije i razvoj poslovanja. Upravo zato ulazimo u segment ugostitelistva s našom NESCAFÉ kafom u zrnu, a plan nam je i dalje pobjeđivati na tržištu BiH ulaganjem u ključne brendove i inovacije, pri tom vodeći brigu da i dalje ostvarujemo održivi rast – izjavio je Laurentiu Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

NESCAFÉ je globalni lider u kategoriji kafe, sa više od 6.000 popijenih šoljica svake sekunde širom svijeta, a sada svoju ponudu dodatno proširuje i u našoj zemlji.

– Potrošači prepoznaju NESCAFÉ kao pouzdan brend koji nudi široku paletu visokokvalitetnih proizvoda od kafe. S nasljeđem koje datira još iz 1938. godine, postao je sinonim za kafu izvrsnog okusa u kojoj se može uživati u bilo koje doba dana i u bilo kojoj prilici. Dio je života i kulture ispijanja kafe u kafićima u BiH skoro 20 godina, ali se mi konstantno trudimo donositi inovacije i unapređenje kako bi zadovoljili različite potrebe ljubitelja kafe – rekao je Benjamin Valjevčić, voditelj prodaje Nestlé Professional te poručio da u bh. ugostiteljstvo stiže nova kafa u zrnu koja će još više zadovoljiti sve ljubitelje kafe.

Inovativni pristup održivosti

Ovom prilikom istaknut je i značaj održivih praksi, kao i uspjeh inicijative “Čista umjetnost”, koja se već petu godinu zaredom realizuje u Bosni i Hercegovini.

– Svjedoci smo da klimatske promjene ozbiljno prijete globalnim usjevima, uključujući i urod kafe, zbog čega je naš pristup održivosti sveobuhvatan. Težimo ka karbonskoj neutralnosti ostvarujući održive lance snabdijevanja koji ne uključuju krčenje šuma, te promovišemo regenerativnu poljoprivredu. Posebno smo ponosni što inicijativa “Čista umjetnost” donosi konkretne i mjerljive rezultate, podizući svijest građana o digitalnom otpadu, koji je nevidljiv ekološki problem današnjica. Zajedno s lokalnim partnerima nastavljamo graditi održivu budućnost za sve generacije – dodala je Helena Radić Bosanac, menadžerica korporativnih poslova kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu te napravila osvrt na posljednje ekološke akcije gdje je izvršeno prikupljanje različitih oblika elektronskog otpada kome se davala neka druga svrha.

Tako su napravljena brojna umjetnička djela od čijih prihoda je izvršena donacija za kupovinu sadnica za pošumljavanje na planinama širom BiH. Donirano je više od 12.000 sadnica koje se sade u ciklusima.

Imali smo priliku isprobati nove vrste kafe, a ova kompanija će nastaviti s realizacijom brojnih incijativa koje povezuju prehrambenu industriju, edukaciju i zaštitu okoliša.

Pročitajte još