Fascinantna DIESEL kampanja: Neka svijet ostane nesavršen

Piše: Redakcija

Prošlog septembra Diesel je svijetu objavio svoju novu mantru “Go with the flaw”, u želji da inspirira ljude da prihvate život sa svim njegovim nedostacima, i da s ponosom nose svaku nesavršenost, kako bi je pretvorili u pozitivnu osobenost. Društvo neprekidno žudi za perfekcijom… ali perfekcija je dosadna. Svijet mora čvrsto da drži do svih nesavršenstava, zbog kojih je vrijedno živjeti.

Ako se u prvom filmu vidi savršeno loš rezultat pokušaja jednog reditelja da napavi svoj prvenac, u narednoj epizodi, uz ironiju i sa dobrom dozom spontanosti, prikazujemo vam šta se desi kada… pokušavate da budete savršeni. Kada zapravo učinite sve da sakrijete nedostatke u svom životu, jureći spolja nametnuto savršenstvo, jer zdrav razum smatra da je ljepota još jedna naša obaveza.

Diesel predstavlja romansu Keep the world flawed: 

Riječ je o momku i djevojci koji se nakon upoznavanja zaljube jedno u drugo u trenutku kada odluče da se riješe vrlo očiglednih nedostataka.  U kratkom filmu, koji je ponovo režirao Francois Rousselet, uz pjesmu “What’s the matter baby” benda Small Faces, saznajemo da će na kraju naši nedostaci uvijek nadjačati bilo kakav pokušaj da ih sakrijemo.

Nova epizoda istovremeno portretira novu Diesel kolekciju za proljeće/ljeto 2018, glorifikirajući dobro poznate Diesel elemente, i autentičnu atmosferu 90-ih. Kolekcija je namijenjena samoizražavanju, i podstiče na sukobljavanje i suprotstavljanje komada kako bi svako kreirao svoj jedinstven individualni stil.

Fotografije potpisuju  Florence & Nicholas, dok je za concept kampanje drugu godinu za redom razvija agencija Publicis.

Pročitajte još