Kada se na premijeri filma A Star is Born” pojavila sa prekrasnom kombincijom sjajnog crvenog ruža i srebrenih sjenila za oči, LADY GAGA je kreirala look koji se najviše dijelio na društvenim mrežama.Vlastiti look ju je inspirirao da kreira Haus Labs beauty brend. Sa tri njegova proizvoda ćete sami postići identičan srebreni i crveni makeup look. Upravo takav vam treba za predstojeće praznike.
Ratovi zvijezda u vidu make-up kolekcije
Legendarni makeup artist Pat McGrath, dugogodišnji fan “Ratova zvijezda”, upravo je obznanila da lansira make-up kolekciju inspiriranu novim filmom “The Rise of Skywalker”. Ali ovdje je i mala zamka. Kolekcija sadrži četiri karmina i tri palete sjena. Kolekcija “vrišti” Star Wars-om u ikoničnim nijansama zlatne, crvene i Stormtrooper bijele. Kolekcija je toliko zanimljiva da će se kupovati u duplim količinama, jedna za upotrebu, a druga za divljenje.
Čudotvorna maskara
Bez mnogih beauty proizvoda se može, osim jednog, maskare. Nova Diego Dalla Palma My Toy Boy maskara koja zahvaljujući inovativnom aplikatoru 4D šiljatog dizajna savršeno obavija svaku trepavicu te u samo jednom potezu osigurava 100 posto više volumena i dužine, te 90 posto definicije. Osim što potiče rast trepavica, pogodna je za osjetljive oči. Četkica najveće maskare na tržištu, dugačka je čak 17 centimetara, izrađena je od mekanog hipoalergenskog silikona bez lateksa, a intenzivno crna formula je oftalmološki testirana što My Toy Boy čini i idealnim izborom za sve one kojima konvencionalne maskare nadražuju oči.
Niko ne slavi Božić kao Jean Paul Gaultier
Jean Paul Gaultier zna kako raskošno slaviti božićne praznike. Svake godine u svečanom ruhu predstavlja svoje klasične mirise “Le Male” i “Classique”. Gaultier slavi legendarni pariski noćni život kao nijedan drugi dizajner. Moto 2019. godine: Dobrodošli na skijalište. Pakirane u stakleno poprsje, boce dolaze u obliku steznika s korzetom za “Classique” i muškog torza u “Le Male-u”. U 2019. godini dizajner svoj šarmantni dvojac nije smjestio samo u snježnu oluju, već usred skijaškog krajolika.
Moćni tartufi
Estée Lauder je formulirala vrhunsku kolekciju protiv starenja, Re-Nutriv Ultimate Diamond, s jednim od najrjeđih svjetskih sastojaka: francuskim crnim dijamantnim tartufima, koji koštaju oko 900 dolara po kilogramu. Dva seruma iz Re-Nutriv kolekcije dolaze u šik epruveti, te osim tartufa sadrže i ekstrakt cvijeta breskve, koji naučnici Estée Lauder brenda smatraju čudom protiv starenja. Sa cijenom od 405 dolara, ovo je jedan od najskupljih proizvoda u cijeloj Estée Lauder liniji. Korisnici se kunu da 65-godišnja koža, nakon redovne upotrebe seruma i krema, izgleda kao koža od 45 godina.