Meliha Klopić: Dobra njega je bitnija od dobrog make-upa

Piše: Ilma Jakubovic

Oduvijek sam imala problema s osjetljivom kožom i neurodermatitisima. Mi smo mali proizvođači i kap smo u moru velikih i onih malo manjih kompanija koje se bave istim poslom. Ponekad se sama zapitam „što mi je ovo trebalo“ (smijeh) pa se onda brzo pokajem, jer sam svjesna da me nijedan drugi posao ne bi činio sretnom i zadovoljnom

Meliha Klopić Murtić (31) iz Cazina ruši predrasude te svojim znanjem i umijećem dokazuje da se i u Bosni i Hercegovini uz malo truda i dobrih ideja može ostvariti zavidan uspjeh. Po struci bachelor zdravstva, Meliha je svoj brend „Magic Touch“ razvila iz želje da pronađe savršenu njegu za svoju osjetljivu kožu te kreira prirodniju i zdraviju varijantu kozmetike koju koristi. Meliha je u Poljskoj, u junu ove godine, osvojila srebrenu medalju za kruti šampon za osjetljivo vlasište, nedavno i zlatnu medalju za isti proizvod u Hrvatskoj. U razgovoru s Melihom saznali smo više o brendu kojim se posebno ponosi i za čije je proizvode osvojila brojne prestižne nagrade i pozitivne komentare dama iz naše regije, ali i svijeta.

– Oduvijek sam imala problema s osjetljivom kožom i neurodermatitisima, te sam u početku znatiželjno istraživala, kako bih riješila vlastiti problem. S vremenom se počela rađati ljubav prema fitoaromaterapiji, a s obzirom na to da sam na fakultetu naučila mnogo o anatomiji i botanici, to su bili dobri temelji za izgradnju vlastitih ideja koje su me dovele do mog prvog proizvoda s inovativnim i zaštićenim sastavom, ljekovitom šećernom pastom za depilaciju. Nakon što sam nagrađena s prvih nekoliko nagrada na svjetskim izložbama inovacija, odlučila sam da se potpuno posvetim izgradnji vlastitih proizvoda i branda, s obzirom na dugogodišnje iskustvo i vrlo bogato znanje. Svijet biljaka je neiscrpno polje znanja, koje je potrebno iskoristiti na najbolji način – kazala je Meliha na početku razgovora za „Azru“.

Koliko je vremena potrebno i koji su koraci neophodni za nastanak jednog proizvoda?

– Sve ovisi o kojem proizvodu je riječ. Posvetimo mnogo vremena prilikom kreiranja vlastitih receptura  i kombiniranja sastojaka, a nakon toga krećemo s testiranjem na dobrovoljcima, te testiranjima u nadležnim institucijama prije stavljanja u promet. Mi smo mali proizvođači i kap smo u moru velikih i onih malo manjih kompanija koje se bave istim poslom, ali se držimo svih potrebnih procedura i ulažemo mnogo u kvalitetne i provjerene sastojke, kako bismo imali prepoznatljive i efikasne proizvode.

 

Koji su izazovi s kojima ste se susreli prilikom razvoja proizvoda, ali i brenda?

– Žao mi je što to moram reći, ali kad počinješ i stvaraš posao na način na koji sam ja to napravila, sama, izazov je svaki novi radni dan jer je mnogo teže napraviti ono što želiš u BiH, nego u nekoj drugoj državi s uređenijim sistemom i mogućnostima, ali nije nemoguće. Ja sam očit primjer da, ukoliko imate kvalitetan proizvod, on će pronaći put do svojih korisnika. Prije desetak godina „Magic Touch“ je bila samo ideja koja je preko mamine kuhinje sazrela u jedan ozbiljan i stabilan biznis, s proizvodima koji su zaštićeni žigom i patentima, nagrađivani u svijetu, te sa salonom za uljepšavanje koji je zamišljen na način da vrši usluge s našim proizvodima. Također, neke od proizvoda prodajemo u „dm“ prodavnicama u BiH. Sve ovo ne bi bilo moguće bez jasne vizije i  mnogo truda, upornosti, zalaganja i vjere u ono što radimo.

 

Nalazite se na listi 40 top lidera za Jugoistočnu Evropu za nagradu „40 under 40“. Kakav je osjećaj?

– Sve nagrade koje sam dosad dobila, ali i ova top lista lidera, poticaj i stimulans su mi za dalji rast i razvoj. Posebna mi je čast, jer se na ovoj listi nalaze direktori i vlasnici velikih kompanija, što su u meni i onom što sam dosad sagradila vidjeli potencijal da se i moje ime nađe među njima.

Koji se proizvodi uvijek kriju u Vašem neseseru?

– Nosim vrlo malo stvari sa sobom, ali u neseseru uvijek moram imati balzam za usne, kremu za lice i kremu za ruke te „Magic Glow“ sprej.

 

Najbolji beauty savjet koji ste dobili?

– Dobra njega je bitnija od dobrog make-upa, njega koja dolazi prije nanošenja bilo kojeg make-up proizvoda, najbitniji je dio svake rutine. Hidratantna krema, proizvod za uklanjanje šminke, piling, maska, pod uvjetom da sadrže prirodne, kvalitetne sastojke, dat će dozu potrebne njege svakoj koži, a ona će vam biti zahvalna, jer će izgledati mlađe, zategnutije i ljepše.

 

Šta preporučujete damama kada je riječ o njezi kože u ljetnim danima?

– S obzirom na to da je prva asocijacija za ljeto, tamna koža, preporučila bih svim damama, prvenstveno, da sačuvaju zdravlje svoje kože od štetnog utjecaja Sunčevih zraka korištenjem krema sa SPF svakodnevno. Također, da bi pripremile svoju kožu za ravnomjerno tamnjenje, potrebno je da urade kvalitetan piling i hidratiziraju kožu, te, naravno, koriste kvalitetne proizvode za tamnjenje sa zaštitom.

 

Iza Vas su brojne nagrade i priznanja. Jeste li očekivali ovakav uspjeh?

– Po prirodi sam skromna i ponekad mi bude i neugodno kad me neko pohvali, ali sam veoma ambiciozna. Onog dana kad sam odlučila da uplovim u poduzetničke vode, nisam uopće razmišljala o uspjehu, nego mi je primarni cilj bio da ljudi prihvate, probaju i budu zadovoljni nečim što sam sama razvila, a što je bilo poprilično nepoznato u tom periodu. A sad mogu da kažem da je ovo tek početak onog što se razvija i raste u mojim mislima, a kad god nešto zamislim, pronađem način da to i ostvarim. Inače sam „pehist“ pa se kod mene zakompliciraju ili otežavaju i stvari koje je nemoguće zakomplicirati, ali pronađem način da to riješim.

 

Šta Vam je glavna motivacija?

– Mogla bih reći da mi je glavna motivacija izgradnja vlastitog samoodrživog puta.

Je li teško balansirati između posla i porodice?

– Iskreno, teško je biti i majka i supruga i voditi vlastiti posao, s obzirom na to da sam uključena u svaki segment poslovanja – od proizvodnje, pakovanja, transporta, prodaje, marketinga, potrebno je mnogo razumijevanja i potpore od supruga. Ponekad se sama zapitam „što mi je ovo trebalo“ (smijeh) pa se onda brzo pokajem, jer sam svjesna da me nijedan drugi posao ne bi činio sretnom i zadovoljnom koliko ovaj u kojem stvaram i mogu da pokušam promijeniti svijet nabolje svojim djelovanjem. Ono što danas radim je, zapravo, način života koji omogućava da radim posao koji volim. Da svoj posao prilagodim svom životu i u potpunosti iskažem svoje kreativne potencijale.

 

Imate li rituale u kojima „napunite baterije“ za sve poslovne obaveze koje dolaze?

– Jutarnji trening i tjelovježba mi je dnevni ritual koji moram ispuniti da normalno funkcionišem, a inače najlakše „napunim baterije“ u prirodi, uz klasičnu muziku ili dobru knjigu.

 

Koji su Vam planovi za naredni period?

– Planova je mnogo. Neki su već u finalnoj fazi i ubrzo ćemo ih predstaviti svima koji nas prate, a među njima su svakako i novi proizvodi te apliciranje na nove izložbe inovacija s novim izumom, ali, neka to još ostane tajna.

 

 

 

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti