Prirodna kozmetika “Gloria” oduševila na Sedmici mode u Milanu

Piše: Redakcija

Poput modela na pistama, “Gloria” kozmetika već godinama suvereno korača u svjetskim kozmetičkim trendovima.

Moda i prirodna kozmetika idu ruku pod ruku, dobro nam je to poznato. A gotovo da ne postoji bolje mjesto za ukrštavanje najmodernijih trendova u svijetu visoke mode s vrhunskom prirodnom kozmetikom “Gloria” od revija u sklopu Sedmice mode u Milanu. Milano, kao jedna od najvećih svjetskih modnih prijestolnica, privlači i okuplja hiljade modnih profesionalaca i talentiranih dizajnera, koji su spremni otkriti nove brendove, lica i trendove, što se posebno ističe tokom Sedmice mode u Milanu.

 

Najveći svjetski vizažisti oduševljeni prirodnom kozmetikom GLORIA

Za uljepšavanje modela na Emerging Talents Milan Fashion Showu korišteni su samo najbolji kozmetički proizvodi. Zato su kao bazu za make-up modelima, neki od najvećih svjetskih vizažista poput Valerije Orlando, koristili samo vrhunske “Gloria” proizvode: dnevnu kremu, piling za lice, hijaluronsku kremu, masku od zelene gline, mlijeko za čišćenje lica… No, posebno oduševljenje izazvao je “Gloria” Zlatni serum od smilja koji su vizažisti ocijenili uistinu čarobnom podlogom za make-up!

Emerging talents Milano, “Gloria” zlatno ulje smilja

Spektakularni Runaway fashion show, čiji je Prirodna kozmetika “Gloria” bila sponzor, održan je 23. februara u impozantnoj povijesnoj Palazzo Visconti, a “Gloria” proizvodi su korišteni i tokom ostalih dana. Posebno su se istaknuli i u sklopu predivnog “Beauty and Bridal by Valeria Orlando” showa posvećenog vjenčanju i kozmetici te dvodnevnoj modnoj prezentaciji 25. i 26. februara. Iako se svjetskoj modnoj sceni “Gloria” vrhunska kozmetika predstavila prvi put, njeno predstavljanje popraćeno je pljeskom i priznanjem od publike i učesnika, a oko njenog sudjelovanja na ovom prestižnom događaju se angažirao Josip Grabovac, modni novinar, konsultant i brand development, koji u ovoj  prijestolnici mode djeluje već osam godina.

Foto: Nicksoland

Predstavljanje “Glorije” na Emerging Talents Milan Fashion Showu u sklopu trajanja Milanske sedmice mode podržali su i generalni konzul Bosne i Hercegovine u Milanu Dragan Mihaljević, generalni konzul Hrvatske u Milanu Stjepan Ribić, dirketorica “Glorije” Neira Kurtović, direktorica marketinga “Glorije” Maja Pehar, naša poznata lica iz svijeta mode Sarah Čerkez i Amra Silajdžić Džeko, Ivana Stavljenić iz “Green&More” media i Danijela Škutor, konsultantica za digitalnu umjetnost i marketing.

Uzvanici BiH i HR/Foto: Andreapiffari

Prirodna kozmetika GLORIA je svjetski brend

Gloria” je bazirana na najkvalitetnijim prirodnim i organskim sastojcima, a iza svake formulacija stoje godine istraživanja, znanje, velika ljubav i trud. Milanska modna scena u ovo kratko vrijeme već je prepoznala i potvrdila njen kvalitet, te je stala uz bok snažnim, kultnim imenima visoke mode.

Foto: Nicksoland

– Dok svjedočimo brzim promjenama trendova i mode, lijepa i njegovana koža je ono čemu uvijek težimo. Stoga smo iznimno ponosni što smo upravo ovdje u Milanu prepoznati i pohvaljeni od vrhunskih vizažista i stručnjaka te smo još jednom dokazali da je kvalitet sastojaka, ljubav prema stvaranju ključ našeg uspjeha”, izjavila je Gloria Galić Volarić, osnivačica branda.

Foto: Nicksoland

Njega kože je ženama nezaobilazan dio svakodnevne rutine, zbog čega, baš kao što pomno biraju odjeću koju će nositi, posebnu pažnju posvećuju odabiru proizvoda kojima će njegovati kožu. Još od početka 20. vijeka postoji snažna poveznica između mode i kozmetike. Nerijetko su modni stilovi imali snažan utjecaj na kozmetičku industriju, a s njihovim promjenama mijenjala se i kozmetička scena, no cilj je ostao isti, a to je – da se osjećamo dobro u svojoj koži!

Sarah Čerkez i Amra Džeko/Foto: Andreapiffari

 

Back Stage make-up

 

Pročitajte još