Gucci novom kolekcijom promovira ženska prava: Moje tijelo, moj izbor

Piše: Redakcija

FOTO: INSTAGRAM
https://www.instagram.com/p/ByBE4mXiAtA/

Modni brend “Gucci” promovirao je novu kolekciju “Gucci Cruise 2020”, a glavni ideja projekta je davanje podrške ženama u ostvarivanju njihovih osnovnih prava. U razgovoru za “WWD”, kreativni direktor “Guccija”, Alessandro Michele istakao je da je cilj ove modne kolekcije ukazati na seksualna prava žena i slobode koje zaslužuju. Rodna ravnopravnost i samoopredjeljenje, glavna su tematika revije odrđane u rimskom muzeju “Capitolini” gdje su modeli pistom prošetali u novoj kolekciji, a glavni motiv na svakoj odjevnoj kombinaciji bio je slogan “Moje tijelo, moj izbor” kojim su ispred brenda “Gucci” željeli još jednom potvrditi ono o čemu već godinama, kroz svoje kreacije, jasno pokazuju cijelom svijetu, a to su ideja slobode za sve.

View this post on Instagram

Moments before the #GucciCruise20 fashion show unfolding at Rome’s Capitoline Museums @museiincomuneroma, a look with ‘22.5.78’ refers to the date established of the Italian statute for the social protection of motherhood and the voluntary interruption of pregnancy, better known as statute 194. This jacket is created from @alessandro_michele’s continuing vision of freedom, equality and self-expression. Since founding @chimeforchange in 2013—the global campaign that represents and advocates for gender equality—@gucci has a longstanding commitment to women and girls by funding projects around the world to support sexual and reproductive rights, maternal health, and the freedom of individual choice. Because none of us can move forward if half of us are held back. Learn more about the global partners for sexual and family health rights the campaign is donating to in 2019, which can be found in @chimeforchange’s link in bio. #AlessandroMichele #MuseiCapitolini

A post shared by Gucci Official (@gucci) on

Motiv koji je obilježio ovu iznad svega, jedinstvenu kolekciju, bio je ženski reproduktivni organ, kao simbol slobode svake žene, i njene odluke da jasno kaže šta želi i kako bi trebale biti tretirane u društvu. Cilj same revije bio je ohrabriti žene širom svijeta, da glasno i jasno ukažu na njihov potlačen položaj u društvu.

Pored pomenute parole koja je krasila odjevne kombinacije, manekenke su na svojoj garderobi imale ispisan datum 22. maj 1978. koji simboliše datum kada je zakonom u Italiji ženama dozvoljen abortus.

Još od osnivanja “Chime For Change” 2013. godine, globalne kampanje koja predstavlja i zagovara rodnu ravnopravnost, “Gucci” je sproveo niz projekata tokom kojih je finansijski pomogao brojna udruženja koja se bave zaštitom i promoviranjem prava žena i djevojčica.

View this post on Instagram

A uterus is embroidered on a pleated long sleeve gown designed by @alessandro_michele, moments before the #GucciCruise20 fashion show at @museiincomuneroma in Rome. This piece reflects the Creative Director’s continuing vision of freedom, equality and self-expression. Since founding @chimeforchange in 2013—the global campaign that represents and advocates for gender equality—@gucci has a longstanding commitment to women and girls by funding projects around the world to support sexual and reproductive rights, maternal health, and the freedom of individual choice. Learn more about the global partners for sexual and family health rights the campaign is donating to in 2019, which can be found in @chimeforchange’s link in bio. #AlessandroMichele #MuseiCapitolini

A post shared by Gucci Official (@gucci) on

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti