Sasvim drugačija kampanja brenda Louis Vuitton

Piše: Redakcija

Louis Vuitton često nas iznenadi svojim genijalnim i domišljatim kampanjam, ovaj put planiraju nesvakidašnju “pre-fall” kampanju iza koje stoji kreativni direktor Nicolas Ghesquière. Kampanja vraća u sedamdesete godine prošlog stoljeća, a Ghesquière je inspiraciju pronašao u filmu i knjževnosti. Fotografije potpisuje Collier Schorr, a rezultat je odlična kampanja koja podsjeća na naučno fantastične filmove. Ghesquière je za američki Vogue rekao da je sve krenulo kad je William Peter Blatty, autor “Egzorcista” iz 1971. godine, dao pravo da se naslovnica njegove knjige koristi, odnosno printa kao dio kolekcije, čime su pokazali da su i moda i književnost iznimno vezane za narative. 

Osim što izgleda genijalno, ova retro kampanja, kojom su željeli da moda postane priča koju će ispričati odjeća, okupila je i brojne zvijezde – Sophie Turner, Chloe Grace Moretz, Robyn i Jaden Smith, Alicia VIkander, Jennifer Connelly, Stacy Martin i ANgelica Ross samo su neke od njih. 

Pogledajte cijelu kampanju. 

FOTO: LOUIS VUITTON

 

Pročitajte još