Moda kroz sex i provokaciju: Rihanna novom kampanjom pretjeruje ili ne?

Piše: Redakcija

Rihannin modni brend donjeg rublja Savage X Fenty, predstavio je novu kolekciju inspirisanu Valentinovom, u kampanji Dennisa Leupolda. Za ovu kolekciju je i sama Rihanna odlučila pozirati i predstaviti svoj brend te time izazvala veliku pažnju javnosti, a mnogi se pitaju je li ovoga puta zaista pretjerala. Obučena u zavodljive, sexy krpice, pjevačica je htjela pokazati da svaka žena, bez obzira na godine i konstrukciju tijela, uz pravi unutrašnji veš, može se osjećati dobro u svojoj koži, pa tako i dodatno zavesti svog partnera.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Kao i kod svih njenih kolekcija, cijene variraju od pristupačnih pa do paprenih, tačnije od 12 pa do 80 dolara, tako da, baš kao i što su modeli prikladni raznim oblicima tijela, ovaj unutrašnji veš je za svakog. Rihanna je mnogo puta do sada za Savage X istakla da predstavlja samopoštovanje i podsjeća nas da budemo ono što jesmo. U Rihanninom donjem rublju gotovo je nemoguće da izostane samopouzdanja.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by badgalriri (@badgalriri)

Pročitajte još

U skladu s novom europskom regulativom, nadogradili smo politiku privatnosti i korištenja kolačića. Koristimo kolačiće (cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti stranice i prilagođavanja sustava oglašavanja. Nastavkom pregleda portala slažete se sa korištenjem kolačića. Slažem se Pročitaj više

Politika privatnosti